نامه اعتراض‌آمیز تراکتورسازی در واکنش به انتقادهای‌ اخیر

شأن و منزلت و احترام هواداران نباید مورد نامرادی‌ها قرار بگیرد

باشگاه تراکتورسازی تبریز در اعتراض به حواشی اخیر که پس از دیدار با استقلال به وجود آمد بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۶۱۴۸۲۶
شأن و منزلت و احترام هواداران نباید مورد نامرادی‌ها قرار بگیرد

سایت جام جم ورزشی- باشگاه تراکتورسازی تبریز بر روی سایت اختصاصی خود این بیانیه را قرار داده است:

«لیگ برتر فوتبال در فصل سیزدهم 240 مسابقه به خود خواهد دید. بازی تراکتورسازی و استقلال صد و نوزدهمین بازی نیم فصل بود، یک مسابقه مثل سایر مسابقات که همیشه انجام می شود، اما موج حمله ای که علیه تراکتور تدارک دیده شده منحصربه فرد است. این مسابقه چه ویژگی داشت که همه بر علیه یک تیم استانی بسیج شده اند.

لشکری از بازیکن، مربی، سرپرست،پیشکسوت، هیئت مدیره، مرد و زن به تراکتور حمله کرده اند تا به جرم گناه نکرده مثله اش کنند. گناه تراکتورسازی معلوم نیست اما نیت لو رفته آقایان کافی است.....

چرا همه شمشیر ها را از رو بسته اند، در این ماه محرم الحرام چرا تیغ های دو دم در فضا برق می زنند، واقعا گناه تراکتورسازی چیست؟ نباختن، حماسه حضور، کسب رکورد بیشترین تماشاگر، اینها همه هستند اما یک گناه بزرگتر را نباید فراموش کرد، نیافتادن هواداران به دام برخی شیطنت ها، احساساتی نشدن و ندادن بهانه برای کسر امتیاز از تراکتورسازی و دست خالی برگشتن دوربین هایی که نتوانستند صحنه های باب میل خودشان را شکار کنند تا علم نمایند.

حال که خواسته ها در خسوف و آرزوها در کسوف رفته به ناچار روی یک برخورد ساده فوتبال داور کارت قرمز از رسانه خاص می گیرد. به قدری روی این موضوع مانور داده شده که فاصله بین زمین و آسمان پرشده است.

اینک به آمار تراکتورسازی توجه کنیم، دو بازیکن به خاطر برخورد خشن بازیکنان حریف رباط صلیبی پاره کرده اند، کاپیتان تیم مصدوم شده و باید مدتی استراحت کند، علی کریمی آسیب دید و دو ماه از تیم دور بود. چشم ایرانپوریان شکافت و ابرویش 6 بخیه خورد. سر نصرتی شکست و 7 بخیه خورد، پای ابراهیمی در گچ است و ...

چرا تراکتورسازی اعتراضی نکرد و جنجال نیافرید و شانتاژ ننمود، چون برخورد و مصدومیت در ذات فوتبال است، شاید هم چشمان تراکتورسازی مثل سایرین زیبا نیست.

وقتی مدیرعامل تراکتور می خواهد از منافع تیم دفاع کند، محکوم می شود، مربی ما محکوم است، بازیکن نیز همچنین اما لشکر خوبان مجاز به حمله و قلع و قمع

دو نکته مهم

آقایان سازمان لیگ و کمیته انضباطی تسلیم فشارهای حساب شده نشوند.

باشگاه تراکتورسازی هواداران خود را بر همه چیز ترجیح می دهد، اگر شعار محرومیت و کسر امتیاز سر می دهند باکی نیست اما شان و منزلت و احترام هواداران نباید مورد نامرادیها قرار بگیرد، شعار ما این است اول هوادار بعد سایر چیزها، هواداران ما در بازی مقابل پرسپولیس نیز همانند این بازی حماسه خواهند آفرید و با حضور پرشمار خود فرهنگ و شعور خود را اثبات خواهند نمود. چراکه آنها شایستگی هایشان را بارها به فوتبال کشور ثابت کرده اند.

پس خواهشا بد نگویید به مهتاب اگر تب دارید ...»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها