معاون اول رئیس قوه‌ قضاییه با اشاره به شهادت دادستان زابل در عملیات تروریستی که چند روز قبل اتفاق افتاد، گفت: نکات ابهام‌آمیزی در این پرونده وجود دارد و دوستان در بخش امنیتی در حال بررسی هستند.
کد خبر: ۶۱۴۳۶۶

به گزارش تسنیم، سیدابراهیم رئیسی این مطلب را درجمع خبرنگاران در واکنش به قبول کردن مسئولیت این اقدام تروریستی از سوی گروه جیش‌العدل، اعلام کرد.

دستگیری چند مظنون

در همین حال رئیس شورای تامین زابل از دستگیری چند نفر مظنون در زمینه پرونده شهادت دادستان زابل خبر داد.

هوشنگ ناظری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بلافاصله پس از شهادت دادستان زابل و راننده وی، شورای تامین زابل تشکیل جلسه داده و اقدامات امنیتی و انتظامی برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت این عزیزان آغاز شد.

فرماندار زابل بیان کرد: براساس پرونده‌های اخیری که شهید نوری بررسی می‌کرد افرادی را که بیشتر در مظان اتهام بودند شناسایی و دستگیر کردیم.

این مسئول گفت: شناسایی و پیگیری عاملان شهادت دادستان زابل و همراه ایشان همچنان در دست پیگیری مقامات امنیتی و انتظامی قرار دارد.

وی با اشاره به قبول مسئولیت این اقدام تروریستی از سوی گروهک جیش‌العدل، افزود: هیچ مستندی که نشان دهد گروهک تروریستی جیش‌العدل این کار را انجام داده باشد، وجود ندارد و این ادعا بی‌اساس است.

ناظری اجرای عدالت و قانون از سوی دادستان فقید زابل را نخستین علت شهادت وی عنوان کرد.

مـوسی نـوری‌قلــعه‌نو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل چهارشنبه گذشته در هنگام رفتن به محل کار، به همراه راننده‌اش مورد سوءقصد قرار گرفت و هر دو به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها