قائم مقام شبکه «نسیم» و «نمایش» درخصوص فعالیت شبکه «نسیم» (شبکه نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه) در ایام محرم گفت: نسیم همچنان به کار خود ادامه می‌دهد با این تفاوت که در ایام سوگواری، برنامه‌های طنز و کمدی‌اش قطع می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۷۵۵
شبکه نسیم در ایام عزاداری چه می‌کند؟

وی خاطرنشان کرد: شبکه نسیم همان‌طور که از نامش پیداست، ماهیت مشخصی دارد؛ بر این اساس پخش برنامه‌های این شبکه منافاتی با ماه محرم ندارد؛ ضمن اینکه نسیم در ایام سوگواری و عزاداری فقط جنبه سرگرمی پیدا می‌کند.

هاشم رضایت در گفت‌و‌گویی که با ایسنا داشت، تأکید کرد: در ایام محرم بیشترین رویکردمان در شبکه نسیم، سرگرمی است و برنامه‌هایی نظیر «دیدنی‌ها»، «نسیم‌نما»، «نسیم یادها» و «نسیم آفرینش» را پخش خواهیم کرد و فقط برنامه‌های طنزمان را در این ایام قطع می‌کنیم.

قائم مقام شبکه نسیم با اشاره به بازخوردهای این شبکه در پخش آزمایشی‌اش یادآور شد: با وجودی که نسیم فعلا در پخش آزمایشی به سر می‌برد و سراسری هم نیست اما تماس‌ها و ایمیل‌های مردم غیرقابل باور است و خدارا شکر تاکنون استقبال‌های خوبی از این شبکه شده است.

وی همچنین درباره راه‌اندازی رسمی شبکه نسیم اعلام کرد: درصدد هستیم تا ان‌شاءالله بعد از محرم و صفر نسیم را رسمی کنیم اما این قضیه هنوز 100 درصد نیست.

رضایت در پایان درباره‌ی برنامه‌های آینده شبکه نسیم به ایسنا گفت: در حال حاضر کارگروه شبکه نسیم با یکسری هنرمندان شاخص کشور تشکیل شده است و همچنان کار را پیش می‌بریم. تاکنون هم به نتایج خوبی رسیده‌ایم؛ ضمن اینکه یکسری برنامه‌های خوب نیز در دست تولید داریم. به نظر می‌رسد این شبکه، آینده خوب و روشنی داشته باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها