(فیلم)

راننده اتوبوس با وجدان

زنی از نرده های محافظ یک پل مرتفع جاده ای عبور کرده و قصد خودکشی دارد. راننده های اتومبیل ها بی تفاوت با مشاهده این صحنه به راهشان ادامه می دهند به جز یک راننده اتوبوس حمل و نقل عمومی.
کد خبر: ۶۱۱۵۴۳
راننده اتوبوس با وجدان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس انفو، زن به قصد خودکشی از نرده های ایمنی یک پل جاده ای در نیویورک عبور کرده است. رانندگان اتومبیل ها و عابران پیاده بدون توجه به او به راهشان ادامه می دهند.

اما در این روز جمعه 18 اکتبر تقدیر بر این بود که دارنل بارتون راننده اتوبوس حمل و نقل عمومی درست در همین زمان از پل عبور کند. دارنل با مشاهده زن اتوبوس مملو از مسافر را متوقف کرد و در اتوبوس را گشود.

دارنل قبل از ترک صندلی و نزدیک شدن به زن او را صدا زد و به او گفت: خانم حالتان خوب است؟

راننده اتوبوس می گوید: زن حالت استرس داشت. حواسش جای دیگری بود. بازوی او را گرفتم. از او پرسیدم « شما به آن سوی نرده رفته اید»، او پاسخ داد«بله».

دارنل می افزاید: بعد به او کمک کردم دوباره به این سوی نرده بازگردد. این دست تقدیر بود. من باید در آن لحظه برای کمک به او در آنجا بودم. دقیقا در آن لحظه حساس. و همین طور هم شد، من آنجا بودم.

دارنل می گوید: من می خواستم که او بداند در هر شرایطی به او کمک خواهد شد. پایین پریدن از یک پل مشکلی را حل نمی کند و جان او مهم تر از این حرف ها است.

مرد با وجدان می افزاید: من از طرفداران فوتبال آمریکایی هستم. وقتی مربی صدایت می کند، تو به داخل زمین می روی و وظیفه ات را انجام می دهی. منهم همین کار را کردم.

دارنل موفق شد که زن را از خودکشی منصرف کند. ماموران پلیس اندکی بعد به محل آمده و زن را با خود بردند.

فیلم را با هم می بینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
۰
۰
بی انصافی نیست بگیم مرگ بر امریكا ?
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
۰
۰
آقا رضا ما هم اگه میگیم مرگ بر آمریكا منظور دولت آمریكاست نه ملت آمریكا.از این گذشته شما چرا فقط اینو میبینی كه یك شهروند آمریكایی داره به هم وطنش خوبی میكنه؟ بمب ده تنی رو سر مردم عراق انداختن و موشكباران كردن عراق و قتل عام زن و كودك و پیر و جوان و... انصاف نگیم مرگ بر آمریكا؟؟؟؟!!!!!!!
شهریار
Switzerland
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
۰
۰
اقای منصف با گفتن مرگ بر امریكا چیزی درست نمی شه مرگی سراغ امریكا نمی ره
ولی با فكر و مذاكره حداقل بخشی از مشكلات اقتصادی مردم كم میش

نیازمندی ها