افرادی که با دایر کردن شرکتی و با وعده وام پنجاه میلیون تومانی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۱۰۹۲
کلاهبرداری از شهروندان با وعده وام 50 میلیون تومانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی اعلام گزارشات مردمی مبنی بر اینکه شرکتی اقدام به ارائه وام بانکی بدون بهره در مشهد می نماید، ماموران  به منظور بررسی موضوع اقدامات اطلاعاتی در این خصوص انجام دادند.

وی افزود: تیمی ویژه از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری وارد عمل شده که در همان ابتدا مشخص شد شرکت فوق فاقد هر گونه تابلو و شماره ثبتی می باشد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: این شرکت وعده می داده که وام پنجاه میلیونی را ظرف مدت 40 روز آماده می کند و بایستی مبلغ پنج میلیون ریال آن به عنوان کارمزد پرداخت شود و در خصوص مدارک لازمه اعلام داشته که مشتریان بایستی مدرک معتبری را ارائه کند و در صورتیکه کامل نباشد برای هر مدرک با اخذ سیصد هزار تومان آن مدرک را تهیه و با مدارک لازمه به بانک ارائه می کنند.

سرهنگ بیدمشکی افزود: با توجه به اینکه جرم و فعالیت بدون مجوز آنان برای ماموران مشخص شد، با هماهنگی مقام قضایی، شرکت موصوف پلمپ و دو متهم مربوطه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: از بازرسی بعمل آمده از شرکت تعداد پانزده فقره چک وصول نشده از شهروندان، یک سرویس طلا، مبالغی وجه نقد، دو حلقه انگشتر طلا و... کشف و ضبط شد.

سرهنگ بیدمشکی گفت: تاکنون 141 نفر شاکی در این خصوص شناسایی و مبلغ سیصد میلیون تومان از شکات کلاهبرداری شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از شهروندان خواست قبل از مراجعه به هر شرکت ولو اینکه آگهی های تبلیغاتی آن شرکت در جراید باشد با تحقیق و بررسی از فعالیت رسمی آنان، با اعتماد کافی مراجعه کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با ستاد خبری پلیس آگاهی با شماره تلفن 2183700 که به صورت شبانه روزی در دسترس شهروندان گرامی می باشد تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها