علی دارابی از شبکه علم و فناوری، شبکه اقتصاد، زیارت و۳ شبکه ورزشی به عنوان شبکه های جدید صدا و سیما نام برد و گفت: یکی از این شبکه ‌های ورزشی فقط فوتبال پخش می کند.
کد خبر: ۶۱۰۴۳۹
9 شبکه جدید تلویزیونی راه اندازی می شود

معاون سازمان صدا و سیما از راه‌اندازی چند شبکه جدید تلویزیونی خبر داد و گفت: سه شبکه تخصصی ورزشی از جمله این شبکه هاست که یکی از شبکه ها تنها به پخش فوتبال اختصاص داردوی افزود: شبکه فرهنگ و هنر، توریسم و گردشگری هم شبکه‌های دیگر در دست تأسیس است.

معاون سیمای رسانه ملی اضافه کرد: طرح این شبکه‌ها تنظیم و مطالعات آنها انجام شده است و مراحل تشریفات اداری را طی می‌کند.

دارابی در پاسخ به این پرسش که چقدر قرار است به‌سمت تولید و پخش آرشیوی پیش برویم؟ گفت: مدیریت کردن داشته‌ها برای ما مهم است، اگر به شبکه‌های خارجی توجه کنید، می‌بینید که یک کار را چند بار پخش می‌کنند و باید بازپخش را جدی بگیریم و نکته دوم این که شبکه‌ها تلفیقی از تأمین و تولید است و این دو مؤلفه در کنار هم معنا پیدا می‌کند.

وی افزود: برنامه های شبکه‌های نسل اول ما مثل شبکه یک و دو تولید صرف نیست بلکه بخشی از آن شامل تأمین می‌شود، البته باید ظرفیت تولید کشور را نیز در نظر بگیریم و به همین دلیل وقتی برای تخصصی شدن شبکه‌ها طراحی می‌کنیم، بخشی از برنامه های آن به تأمین و بخشی نیز به تولید اختصاص می یابد.

 آریا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها