کشف بیش از یک تن مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به عملیات تعقیب و گریز شب گذشته تکاوران پلیس کرمان، از کشف 1045 کیلوگرم تریاک و 110 کیلوگرم مرفین از یک دستگاه وانت مزدا در این عملیات خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۶۲۰
کشف بیش از یک تن مواد مخدر در کرمان

به گزارش فارس، سردار چناریان با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری قرارگاه عملیات رزم پلیس کرمان، با اشرافیت اطلاعاتی خود بر منطقه و تجسس‌های فنی در محورهای مواصلاتی استان، از انتقال یک محموله مواد افیونی از مسیر کرمان آگاهی یافتند.

وی با اشاره به گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی پلیس کرمان در مناطق صعب‌العبور و مسیرهای انحرافی، افزود: ماموران انتظامی شامگاه گذشته با اعزام چند اکیپ از نیروها، با استقرار نامحسوس در مسیرهای احتمالی، تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.

چناریان تصریح کرد: در ساعات آغازین شب گذشته اشرار مسلح با خودروی زانتیا و با استفاده از تاریکی شب و مسیرهای حاشیه‌ای وارد کمین ماموران یگان تکاوری ماهان شده و بدون توجه به دستور توقف پلیس و تیراندازی، سعی بر فرار داشتند اما ماموران با گشودن آتش، قاچاقچیان را زمین‌گیر کرده و یک دستگاه خودروی وانت مزدا متعلق به آنان را متوقف کردند.

مقام ارشد انتظامی استان کرمان بیان کرد: در این عملیات و بازرسی از وسیله نقلیه متوقف شده، 1045 کیلوگرم تریاک و 110 کیلوگرم مرفین کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی در مناطق کویری و صعب‌العبور کرمان، در کنار اقدامات اطلاعاتی، همواره سد راه سوداگران مرگ بوده و باندهای تهیه و توزیع مواد افیونی را ناکام گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها