دوستان قاچاقچی دستگیر شدند

کشف 30 کیلوگرم هروئین از خانه مجردی

کشف 700 کیلو هروئین و تریاک در درگیری پلیس با قاچاقچیان

بامداد امروز در عملیاتی پلیس اصفهان با به هلاکت رسیدن یک شرور و قاچاقچی مسلح مقدار 700 کیلو گرم هروئین و تریاک کشف کردند .
کد خبر: ۶۱۰۰۸۶
کشف 700 کیلو هروئین و تریاک در درگیری پلیس با قاچاقچیان

به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت:بامداد امروز(یکشنبه) در پی کار انتظامی پلیس اصفهان ،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر با خبر شده و عملیاتی منحصر به فرد را به اجرا گذاشتند.

رئیس پلیس استان اصفهان افزود: اعضای این باند که سه نفر بودند نخستین ساعات بامداد امروز با استفاده از یک دستگاه خودروی ماکسیما حامل مواد مخدر در محور نایین توسط ماموران شناسایی و در منطقه سجزی اصفهان تحت کنترل قرار می گیرند.

سردار آقاخانی افزود:با اجرای عملیاتی مسلحانه جهت متوقف کردن خودروی ماکسیما در منطقه سجزی، راننده و سرنشینان خودرو که مسلح بودند بدون توجه به دستور و ایست ماموران متواری، که نهایتا با تیراندازی به سمت ماموران، طی عملیاتی با شلیک پلیس متوقف می شوند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هلاکت رسیدن یک نفر شرور و قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات ،خاطر نشان کرد: دو نفر سرنشین دیگر خودرو نیز دستگیر و در بازرسی از خودرو توقیف شده مقدار 700 کیلو گرم هروئین و تریاک که 350 کیلو گرم آن هروئین می باشد کشف شد .

وی در پایان با اشاره به اینکه از قاچاقچیان تعداد یک قبضه سلاح غیر مجاز ،سه عدد خشاب و تعدادی فشنگ کشف شد افزود:خوشبختانه پلیس اصفهان موفقیت های خوبی طی 7 ماه گذشته کسب کرده است.

سردار آقاخانی در ادامه از کشف 24 تن انواع مواد مخدر طی 7 ماهه امسال خبر داد و گفت: این در حالیست که در طول سال گذشته این مقدار کشفیات 18 تن و 500 کیلو گرم بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها