اسپاگتی در هشت دقیقه، شاه‌کلید، به روح پدرم، مرخصی، کاسپر، اجیر، تیرانداز، آلیس در سرزمین عجایب و ماموریت غیرممکن از شبکه‌های مختلف تلویزیون به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۶۰۷۱۲۴
«شاه‌کلید» در تلویزیون می‌چرخد/ فیلم های امروز و فردا

امروز و فردا تعداد زیادی فیلم ایرانی و خارجی از شبکه‌های مختلف تلویزیون به نمایش درمی‌آید. از میان این فیلم‌ها می‌توان به آثار شاخصی مانند اسپاگتی در هشت دقیقه، شاه‌کلید، به روح پدرم، مرخصی، کاسپر، اجیر، تیرانداز، آلیس در سرزمین عجایب و ماموریت غیرممکن اشاره کرد.

شبکه یک

امروز: ساعت 16، شاه‌کلید/ ساعت 22، اجیر

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، به روح پدرم

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم تلویزیونی «شاه‌کلید» به کارگردانی سامان مقدم، امروز ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود. مجید مظفری، بهاره رهنما و سیروس ابراهیم‌زاده در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «اجیر» به کارگردانی جین پلرین و با بازی راب لوو و جو مانتگنا، امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این فیلم در ژانر خانوادگی و حادثه‌ای محصول 1998 آمریکاست. فیلم تلویزیونی «به روح پدرم» به کارگردانی جواد رضویان، فردا ساعت 14و 50 دقیقه از شبکه یک روی آنتن می‌رود. جواد رضویان، یوسف تیموری و احمد پورمخبر بازیگران این فیلم هستند.

 

شبکه دو

امروز: ساعت ‌8، رویای‌ آبنباتی/ ساعت 14 و 30 دقیقه، ارنست وارد میدان می‌شود/ ساعت 21، در غیر این صورت عصبانی می‌شویم

فردا: ساعت ‌8، کاسپر/ ساعت ‌17 ‌و‌30 دقیقه، بازگشت دایه مک فی/ ساعت 23، اسپاگتی در هشت دقیقه

فیلم سینمایی «رویای آبنباتی» به کارگردانی تیم هیل، امروز ساعت 8 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم محصول 2011 آمریکاست.

«ارنست وارد میدان می‌شود» به کارگردانی جان چری دیگر فیلم سینمایی است که امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی کوک سمز محصول 1993 آمریکاست.

فیلم سینمایی «در غیر این صورت عصبانی می‌شویم» به کارگردانی مارچلو فونداتو و محصول 1974 ایتالیا و اسپانیا، امشب ساعت 21 در قالب برنامه «سینما مهتاب» از شبکه دو پخش می‌شود.

«کاسپر» به کارگردانی براد سیلبرینگ هم فردا ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود.

«بازگشت دایه مک فی» به کارگردانی سوزانا وایت فیلم سینمایی دیگری است که فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. این فیلم سینمایی محصول 2010 فرانسه، انگلیس و آمریکاست. فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» به کارگردانی رامبد جوان، فردا ساعت 23 از این شبکه پخش می‌شود. سارا خوئینی‌ها، آتیلا پسیانی و رامبد جوان بازیگران این فیلم هستند.

 

شبکه سه

امروز: ساعت 10 و 30 دقیقه، مرخصی/ ساعت 16 و 30 دقیقه، چارخونه/ ساعت 19، بذرهای نابودی/ ساعت 23 و 30 دقیقه، تیرانداز

فردا: ساعت 10 و 30 دقیقه، بخشوده/ ساعت 16، چارخونه (قسمت چهام)

فیلم سینمایی «مرخصی» به کارگردانی مسعود آب‌پرور، امروز ساعت 10و 30 دقیقه از شبکه سه باز پخش می‌شود. پریناز ایزدیار، امیررضا دلاوری و افشین کتانچی در این فیلم بازی کرده‌اند.

قسمت سوم فیلم تلویزیونی «چارخونه» به کارگردانی سروش صحت، امروز ساعت 16 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. فیلم سینمایی «بذرهای نابودی» به کارگردانی پائول زیلر و با بازی استفانی وون، امروز ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم محصول 2011 کانادا در گونه علمی و تخیلی ساخته شده است.

فیلم سینمایی «تیرانداز» به کارگردانی آنتونی فوکوا، امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. مارک والبرگ، مایکل نپا و دنی گلوور در این فیلم محصول 2007 آمریکا بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی «بخشوده» به کارگردانی آلان آیتری، فردا ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه بازپخش می‌شود. آلن آیتوی و کیمبر لی آتری در این فیلم محصول 2011 آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «چارخونه (قسمت چهام)» با نقش‌آفرینی حمید لولایی، مریم امیرجلالی، جواد رضویان و اردلان شجاع‌کاوه فردا ساعت 16 از شبکه سه پخش می‌شود.

 

شبکه چهار

امروز: ساعت 16، یادداشت‌های کویلر

فردا: ساعت 12، قتل عمد/ ساعت 20 و 30 دقیقه، موش کور

فیلم سینمایی «یادداشت‌های کویلر» به کارگردانی میکائیل اندرسون، امروز ساعت 16 از شبکه چهار بازپخش می‌شود. در این فیلم محصول 1966 انگلستان و آمریکا، جورج سگال، الک گینس و ماکس ون‌سیدو ایفای نقش کرده‌اند.

«قتل عمد» نیز به کارگردانی مارک روکو، فردا ساعت 12 از شبکه چهار پخش می‌شود. گری اولدمن، کوین بیکن و کریستیان اسلیتر در این فیلم محصول 1995 آمریکا و فرانسه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «موش کور» به کارگردانی رافائل لاندوسکی، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار پخش می‌شود. ماریان دزیدزیل و بوریس سزیچ در این فیلم محصول 2011 هلند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

شبکه تهران

امروز: ساعت 9 و 15 دقیقه، آلیس در سرزمین عجایب‌/ ‌ساعت 13، میمون قهرمان

فردا: ساعت40 دقیقه بامداد، ماموریت غیرممکن‌3‌/ ‌ساعت 9 و 15 دقیقه، روز گردش بچه‌/ ‌ساعت 13 و ‌30 دقیقه، تشنه سرعت

فیلم سینمایی «آلیس در سرزمین عجایب» به کارگردانی تیم برتون، محصول 2001 آمریکا، امروز ساعت 9 و 15 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

«میمون قهرمان» به کارگردانی رابرت وینس، محصول 2001 کانادا و آمریکا دیگر فیلم سینمایی است که امروز ساعت 13 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن 3» به کارگردانی جی.جی آبرامز، محصول 2006 آمریکا و آلمان و چین، 40دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران پخش می‌شود. تام کروز، میشله موناگان و وینگ رامز بازیگران این فیلم هستند.

«روز گردش بچه» به کارگردانی پاتریک رید جانسون نیز فردا ساعت 9 و 15 دقیقه از شبکه تهران پخش خواهد شد. در این فیلم محصول 1994 آمریکا و کانادا، لارا فلین بویل، جو منتگنا و جو پانتلیانو بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تشنه سرعت» به کارگردانی الکس راناریولو، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. جوزف کراس، جان پیپر فرگوسن، برندو ایتون و نیکول بدان در این فیلم بازی کرده‌اند.

 

شبکه نمایش

فـیلم‌های سینمایی و تــلویزیــونی «آرزوی بــزرگ»، «دان 2»، «هری پاتر1(قسمت دوم)»، «پسران بد2» و «مردی برای تمام فصول» فردا ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها