نماینده ولی فقیه و رئیس شورای زکات استان بوشهر گفت؛

بوشهر پیشتاز در عرصه پرادخت زکات

در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی

شعار «مرگ بر آمریکا» سخنرانی هاشمی رفسنجانی را قطع کرد

مردم با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» سخنرانی هاشمی رفسنجانی را در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی برای دقایقی قطع کردند.
کد خبر: ۶۰۶۵۶۰
شعار «مرگ بر آمریکا» سخنرانی هاشمی رفسنجانی را قطع کرد

آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی لحظاتی پیش برای سخنرانی در مراسم گرامیداشت سی‌ویکمین سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی در مسجد جامع کرمانشاه حضور یافت.

برخی با سر دادن شعار «درود بر خاتمی سلام بر هاشمی» و سوت زدن فضای مسجد را به هم ریختند و حاضران در واکنش شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند و به همین دلیل سخنرانی هاشمی رفسنجانی متوقف شد.

مجری برنامه در حال حاضر سعی دارد مردم را برای ادامه سخنرانی هاشمی رفسنجانی به آرامش دعوت کند.

از جمله همراهان آیت الله هاشمی رفسنجانی در این مراسم یاسر و مهدی هاشمی رفسنجانی بوده‌اند.

همچنین در این مراسم پوستر هایی تقسیم شد که از زبان امام (ره) نوشته شده بود "هاشمی زنده است تا نهضت زنده است" و نیز از زبان مقام معظم رهبری آورده شده بود که "هیچ کس برای من هاشمی نمی شود".

هاشمی‌رفسنجانی همچنین در این مراسم  گفت: در فرصتی که در کرمانشاه صحبت می‌کنم به سه موضوع کرمانشاهیان، شهید محراب آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی و شرایط امروز کشور و منطقه در جهان اسلام می‌پردازم.

هاشمی‌رفسنجانی ادامه داد: به مردم غرب کشور و استان کرمانشاه توصیه می‌کنم سعی کنید فضای کشور را آرام نگه‌ دارید.

وی با بیان اینکه مصر، عراق و کشورهایی که در آن‌ها بهار عربی رخ داده به شرایط قبل بازگشته‌اند، افزود: ایران منطقه‌ای آرام و رو به پیشرفت است و احتیاج به وحدت و هم‌دلی داریم و هر اقدامی که وحدت را بر هم بزند، به نفع دشمنان است.

به گفته رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سایه انقلاب، اسلام و ولایت فقیه آرامش در کشور وجود دارد و نباید با اظهارات نادرست و درگیری‌های کودکانه و جاهلانه مردم به زحمت بیفتند.( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
۰
۰
آقای هاشمی حذف شعار مرگ بر امریكا یعنی حذف خون شهدا از تاریخ مبارزات ایران هرزمان نام ویاد و خودن شهیدان پاك شد از جان ایرانیان مطمئن باشید حذف شعار مرگ برامریكا نیز حذف خواهد شد
نامداری از كرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
۰
۰
ایشان برای این انقلاب زحمات زیاد كشیده اند.
احمد
Germany
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
۰
۰
آیامی شود به كشور امریكا اعتماد كرد در حالی كه خودشان بازیچه اسرائیل هستند تازه مگر كشورهای عربی در منطقه به امریكا اعتماد ندارند عراق افغانستان مصر تونس و...... دراین كشورها چه خبراست درتمام این كشورها امریكا سفارت دارد كشورهای حوزه خلیج فارس هم برای امریكا نفع دارد ای كاش بیشتر فكر می كرد آقای رفسنجانی و هر روز تحت تاثیر جو تصمیم نمی گرفت .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
۰
۰
درود بر هاشمی سلام بر خاتمی كلا كلمه مرگ برای كافران خوب است

نیازمندی ها