آب 10 تومان گران شد

به استناد بند ۷۶ قانون بودجه امسال، شرکتهای آب و فاضلاب مکلفند به ازای فروش هر متر مکعب آب،۱۰۰ ریال از مشترکین شهری دریافت و به حساب خزانه داری کل کشور واریز کنند.
کد خبر: ۶۰۶۲۱۱
آب 10 تومان گران شد

معصومه آذرگون مدیرکل دفتر بررسیهای اقتصادی و خدمات مشترکین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در گفت‌وگو  با واحد مرکزی خبر افزود: شرکتهای یاد شده موظفند این مبالغ را برای توسعه زیرساختهای آب شرب روستایی هزینه کنند.

وی با بیان اینکه میانگین مصرف آب هر واحد مسکونی شهری، 16 مترمکعب در ماه است ، گفت: هر واحد مسکونی شهری باید به طور میانگین در ماه  160 تومان و سالانه حدود 2 هزار تومان اضافه بر هزینه مصرف خود در بند یاد شده پرداخت کند.

مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی و خدمات مشترکین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه این قانون از اول فروردین  باید اعمال می شد ، افزود: باتوجه به اینکه امسال قانون بودجه با تاخیر در تیرماه ابلاغ شد، این مبلغ هم اکنون از مشترکین شهری گرفته شود.

وی گفت: برخی مشترکان کم مصرف شهری در قبوض فعلی که تعرفه مصرف آب در مرداد و شهریور را نشان می دهد ، تفاوتی را هم می بینند که مربوط به تعرفه بند 76 ماه های فروردین تا تیر ماه است که باید آن را نیز پرداخت کنند.

خانم آذرگون افزود: نخستین سال است که این قانون اجرا می شود و نمی دانیم در سال آینده هم اجرا خواهد شد یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها