رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بررسی بودجه 1385 میلیارد تومانی شهرداری گفت : بودجه شهرداری تهران در سال 1384 نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است.
کد خبر: ۶۰۵۲۴

مهدی چمران در حاشیه یکصدوسی و دومین جلسه شورا در جمع خبرنگاران افزود: بودجه شهرداری در سال 83 ، 1366 میلیارد تومان بوده که حدود 300 میلیارد تومان آن تحقق پیدا نکرده است و پیش بینی می شود بودجه سال آینده شهرداری تهران حدود 1385 میلیارد تومان باشد. وی گفت : در بودجه سال 84 ، 60 میلیارد تومان برای دریافت بدهی های شهرداری از دولت پیش بینی شده است که با در نظر گرفتن مبلغ 50 میلیارد تومان بودجه سال 84 کل کشور از سوی مجلس بابت بدهی های شهرداری های کشور ، امکان تحقق مقداری از بدهی های شهرداری وجود دارد. چمران خاطرنشان کرد: برای تحقق کامل بودجه شهرداری تهران در سال آینده ، مبالغی نیز برای سرمایه گذاری های مشارکتی و فروش اوراق قرضه پیش بینی شده است که شهرداری تهران بیشتر روی سرمایه گذاری های مشارکتی برنامه ریزی خواهد کرد. وی با اشاره به این که گزارشی از روند پرداخت وام ازدواج به زوجهای تهران ارائه شد ، گفت : پرداخت وام ازدواج به جوانان تهرانی در سالهای آینده هم تکرار می شود که برای این منظور در بودجه سال آینده شهرداری 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. وی افزود: قیمت پیشنهادی تاکسی ها در سال آینده به صورت رسمی به شورا ارائه شده است بنابراین افزایش نرخ کرایه تاکسی ها پیش از تصویب نرخ جدید قانونی نیست.

شهرداری قناتهای تهران را احیا می کند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این که احیای قناتها در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد ، گفت : در سال آینده به فضاهای سبز خصوصی و خانگی خدمات ویژه ارائه می شود. محمدجواد محمدی زاده در حاشیه مراسم افتتاح طرح 7 هزار هکتار جنگلکاری در کمربند سبز تهران با بیان این مطلب گفت : سیاست های اقتصادی نامناسب 2 دهه اخیر و توسعه بی رویه شهر و ساخت و سازهای نامتوازن ، موجب تخریب محیط زیست و سرمایه ملی شده است . وی قنوات تهران را یکی از سرمایه های ارزشمند این شهر دانست و گفت : احیای قنوات ، تامین آب خام مورد نیاز فضای سبز تهران و توسعه پارک های محلی ، منطقه ای و فرامنطقه ای از رویکردهای مهم مدیریت شهری در زمینه گسترش فضای سبز است . وی به حذف تانکرهای آب در سیستم آبرسانی فضای سبز شهر تهران اشاره کرد و گفت : هم اکنون در بخش زیادی از شهر تهران فضای سبز با آب خام آبیاری می شود. محمدی زاده با اشاره به این که بعضا هزینه تملک یک متر زمین در نقاطی از شهر یک میلیون تومان است ، گفت : از سازمان های مسوول درخواست می شود نسبت به گسترش و توزیع مناسب فضای سبز حساس باشند و با شهرداری همکاری کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها