آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: صهیونیسم با لابی گسترده و قوی که در جامعه آمریکا دارد مانعی جدی برای مذاکره ایران و امریکا برای حل مشکلات فی مابین است.
کد خبر: ۶۰۵۰۹۱
صهیونیسم مانع جدی مذاکره ایران و آمریکاست

وی روز چهارشنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم قم با بیان اینکه صهیونیست ها مایل به عادی سازی روابط ایران با امریکا و سایر دول نیستند، افزود: صهیونیست ها با مانع تراشی و سخت کردن شرایط مذاکره از پیشرفت آن جلوگیری می کنند.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: صهیونیست ها کنگره آمریکا را در اختیار دارند و زمانی که عادی سازی روابط به رای کنگره گذاشته شود نقش خود را برای کارشکنی ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه مذاکره کنندگان ایرانی باید در پیشبرد امور هوشیاری خود را حفظ کنند، افزود: توکل به خدا و در نظر گرفتن منافع ملی و حقوق ملت ایران باید نصب العین مذاکره کنندگان ایرانی باشد.
آیت الله مکارم شیرازی گفت: ایران با همه کشورها مذاکره می کند اما اینکه مذاکره با امریکا و اروپا تا چه حد نتیجه بخش باشد تردید وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه احترام به والدین در اسلام ارزش زیادی دارد، افزود: کسانی که به والدین خود بی احترامی کرده و حقوق آنان را ادا نمی کنند عاقبت خوبی ندارند.

آیت الله مکارم شیرازی بر تنظیم روابط والدین با فرزندان تاکید کرد و افزود: روابط فرزندان و والدین باید مبتنی بر در نظر گرفتن شرایط سنی وعقلی آنان بوده و برخی تصمیمات به فرزندان واگذار شود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها