کد خبر: ۶۰۴۵۶۲
بهنام تشکر در «هفت سنگ» کودکی را به فرزندخواندگی قبول می کند

 تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان در تهران ادامه دارد. مهتاج نجومی، عزت‌الله مهرآوران و افشین سنگ‌چاپ بازیگرانی هستند که بتازگی به این سریال پیوسته‌اند و بازی آنها در این سریال آغاز شده است. این سریال 40 قسمتی در گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه سه، داستان این مجموعه اپیزودیک درباره سه خانواده است که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. در هر قسمت از این سریال سه داستان مطرح می‌شود که در نهایت به یک نتیجه‌گیری منجر می‌شود.

علیرضا بذرافشان، سارا خسروآبادی، حسین تراب‌نژاد و فروغ فروهیده گروه نویسندگان این سریال را تشکیل می‌دهند و تهیه‌کنندگی آن را مجید مولایی برعهده دارد.

مهدی سلطانی، پرویز پورحسینی، بهنام تشکر، الهام پاوه‌نژاد، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، عزت‌الله مهرآوران، مهتاج نجومی، ارسلان قاسمی، سیما مطلبی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی‌نژاد به‌عنوان بازیگران اصلی مجموعه هفت سنگ هستند.

علیرضا بذرافشان درباره روند تولید هفت سنگ گفت: اکنون مشغول تصویربرداری قسمت دوم سریال هستیم. در این قسمت مهتاج نجومی، عزت‌الله مهرآوران و افشین سنگ‌چاپ به‌عنوان بازیگر مهمان حضور دارند.

وی درباره داستان اپیزود دوم این سریال گفت: این قسمت داستان روزبه و الهام زن و شوهری است که کودکی را به فرزندخواندگی قبول می‌کنند، اما ناپختگی و کم‌تجربگی‌شان در نگهداری این فرزند، مشکلاتی را برایشان به‌وجود می‌آورد.

کارگردان هفت‌سنگ درباره محتوای سریال اظهار کرد: تاکید هفت‌سنگ بر روابط بین افراد در یک خانواده است. بویژه رابطه بین والدین و فرزندان. به نظر من این موضوعی است که کمتر در سریال‌های تلویزیونی به آن پرداخته می‌شود. این مجموعه فضایی نزدیک به سریال‌های همسران و خانه سبز دارد؛ مجموعه‌هایی که رابطه میان انسان‌ها را بررسی می‌کرد و بر آن تاکید داشت.

بذرافشان درباره گره‌ها و تعلیق‌های سریال گفت: تعلیق‌های موجود در این قصه کم نیست و گره‌ها در نوع خودشان و در فضای این سریال پیچیده هستند. در واقع هر قسمت سه قصه باز می‌شود که در پایان همگی به یک نتیجه می‌رسند.قسمت دوم سریال در یک مهدکودک تصویربرداری می‌شود و بهنام تشکر و فرناز رهنما نقش‌های روزبه و الهام را بازی می‌کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها