رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد:

مهلت تعویض کارت های پایان خدمت تا پایان امسال

آغاز تعویض کارت های پایان خدمت سال های 60 به بعد

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: دارندگان کارت های قدیمی پایان خدمت سال های 60 به بعد برای تعویض کارت قدیمی پایان خدمت خود اقدام کنند.
کد خبر: ۶۰۲۴۶۰
آغاز تعویض کارت های پایان خدمت سال های 60 به بعد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، ازاجرای فاز سوم طرح تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت با کارت هوشمند خبر داد و گفت: دارندگان کارت های قدیمی پایان خدمت مربوط به سال های 1360 به بعد، از مهرماه می بایست برای تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت خود، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

وی افزود: فازدوم طرح تعویض کارت های پایان خدمت قدیمی با کارت هوشمند، با تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت مربوط به سال های 1370 به بعد از تیرماه سال جاری آغاز شده بود.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اعلام این مطلب که مهلت تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت با کارت هوشمند تا پایان سال جاری می باشد، اظهار کرد: افراد مذکور در صورتیکه برای تعویض کارت های قدیمی خود تا پایان سال جاری، اقدام نکنند، کارت آنان فاقد هرگونه ارزش قانونی بوده و در این صورت دارندگان آن با محرومیت هایی نظیر ممنوعیت اخذ یا تمدید گذرنامه و همچنین اخذ گواهینامه رانندگی و ...مواجه خواهند شد لذا واجدین شرایط می بایست هرچه زودتر برای ارائه درخواست خود در این زمینه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
سعید
Iraq
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
۰
۰
با سلام/ به ایشان بفرمایید الان نزدیك به سه ماه و اندی هست كه كارتم را تحویل داده ام اما كارت هوشمند به دستم نرسیده/ تلفن واحد پاسخگویی نیز كار نمی كند
1
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
۰
۰
باز كجا بودجه كم آورده اید؟
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
۰
۰
لطفا به این جانشین محترم بفرمائید كه حدود چهار ماه از ارسال مدارك اینجانب گذشته ، ولی هنوز تا به این تاریخ كارتم را تحویل نگرفته ام . نه سایت آنها جوابگو است نه تلفن واحد پاسخگویی . لطفا مردم بازی نكنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
۰
۰
سلام به نظر من فقط به خاطر این عوض می كنند كه به نوعی پول بگیرند دوسال مفت خدمت كردیم از جانمان مایه گذاشتیم كلی برای مرخصیها كرایه دادیم و خرج كردیم تا به شهرخودمان رسیدیم آنموقع اون خدمت رو هم باید بخریم تا بتوانیم به سابقه بیمه اضافه كنیم.هر جور شده برای مردم هزینه تراشی می كنند.با تشكر
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
من متوجه نشدم الان این مربوط بمن میشه یا پسرم كه سربازیش تموم شده؟!
دو سال تو بدترین شرایط جنگ خدمت كردم! بجای۱ كارت ۲كارت دارم یعنی ۶ماه احتیاط هم انجام دادم
بخاطر موج انفجار سطح شنواییم كم شده, گذشته از اون سوت گوش ولم نمیكنه(بخاطر موج انفجار)! نه دنبال كارت ایثار رفتم نه دنبال هیچ نوع امكاناتی كه میشه استفاده كرد…
حالا متعجب از اینم كه نزدیك به “۳۰″ سال از خدمتتمون گذشته هیچ مشكلی اعم از خرید و فروش, گذرنامه, گواهینامه و… نبوده! حالا به چه علت الزامی شده؟ برای ما خط نشان میكشید كه اگه عوض نكنید هیچ خدماتی ارایه نمیدیم!! بهتر نیست اول خودتون با هم دیگه كنار بیایید بعد “تصمیم” درست رو بگیرید؟
خیلی راحت میگین مدارك! من تو این اوضاع و احوال خودمو گم نكردم جای شكر داره! از كجا اخرین مدرك تحصیلی مو پیدا كنم؟!! اصلا به چه درد میخوره؟! مگه قراره امثال من رو استخدام كنین! ما یه وظیفه ملی میهنی و اسلامی داشتیم و با اون شرایط بد رفتیم و انجام دادیم همین كافی نیست؟
اكبرازبرازجان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
سلام خسته نباشیدباتشكراززحمات بیدریغتان خداقوت .
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
كل مبلغ تعویض كارت چقدره؟

نیازمندی ها