سه عضو باندی که مسلحانه با ورود به خانه شهروندی شیرازی، 1115 عدد گوشی تلفن همراه امانتی او را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند و آخرین همدستشان نیز تحت تعقیب قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۱۵۷۰

به گزارش جام‌جم، سرهنگ بهادر اسماعیلی، فرمانده انتظامی شیراز در این باره گفت: چند روز پیش مردی با حضور در کلانتری بوستان این شهر، از حمله چهار مرد و سرقت اموالش خبرداد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، یکی از دوستانش 1115 دستگاه گوشی تلفن همراه را به طور امانت در اختیاروی قرار داده بوده تا این که روز حادثه زنگ در خانه‌اش به صدا درآمده و به محض باز کردن در، چهار مرد که یکی از آنها سلاح و بقیه چاقو به دست داشتند وارد خانه شده و پس از کتک زدن وی، همه گوشی‌های امانتی را دزدیده و با دو دستگاه خودرو متواری شده‌اند.

اسماعیلی یادآور شد: با تشکیل پرونده، تحقیقات پلیس ادامه یافت تا این که ماموران با اطلاعاتی که به دست آوردند، هویت سه نفر از سارقان فراری را شناسایی و آنها را در عملیات ضربتی دستگیر کردند.فرمانده انتظامی شیراز خاطرنشان کرد: متهمان با انتقال به مرکز پلیس اعتراف کردند در پی اطلاع از این که شاکی تعداد زیادی گوشی‌ گرانقیمت در خانه‌اش نگهداری می‌کند، تصمیم به دزدی گرفته و روز حادثه به زور و تهدید وارد خانه‌اش شده و گوشی‌ها را سرقت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیق برای دستگیری آخرین همدست آنها و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها