امشب آخرین مهلت تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ امشب، ششم مهرماه به پایان می رسد.
کد خبر: ۶۰۱۳۰۸
امشب آخرین مهلت تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امروز شنبه گفت: داوطلبانی که شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دارند حداکثر تا ساعت ۲۴ امشب، ششم مهرماه می توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org با خریداری کارت اعتباری مربوطه، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی درخصوص شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد، اظهار کرد: در مرحله تکمیل ظرفیت مقطع دکتری، فقط آن دسته از داوطلبانی که دعوت به مصاحبه شده و در جلسه مصاحبه هم حاضر بوده اند می توانند انتخاب رشته کنند.

به گفته وی، داوطلبان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری، منحصرا می توانند یک رشته محل را انتخاب و در فرم الکترونیکی مربوطه درج کنند.

اقبالی در توضیح شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد نیز گفت: تمام داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشته اند می توانند در این مرحله ثبت نام کنند و هر متقاضی می توانند تا ۱۰ رشته محل را انتخاب و در سایت اینترنتی مرکز آزمون به ثبت برسانند.

مشاور رییس دانشگاه آزاد به داوطلبان توصیه کرد قبل از تهیه کارت اعتباری ثبت نام،‌ فهرست رشته محل هایی که تکمیل ظرفیت در آنها اعلام شده است را به دقت مطالعه کرده و سپس کارت اعتباری را خریداری کنند.

اقبالی وعده داد نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تا نیمه مهرماه ۹۲ اعلام شود تا پذیرفته شدگان بتوانند از نیمسال اول تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ (ترم پاییز) مشغول به تحصیل شوند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سید اسماعیل موسوی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
سلام..خسته نباشی...دانشگاه هزینه هاشون بالاست ..لطف كنید رشته ها را با شهر داوطلب مطابقت دهید

نیازمندی ها