انهدام باند فروش قطعات تقلبی ایران خودرو و سایپا

رئیس پلیس راه آهن از انهدام باند بین المللی جعل برچسب های خودروسازان داخلی و فروش قطعات یدکی تقلبی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۶۴۱
انهدام باند فروش قطعات تقلبی ایران خودرو و سایپا

سردار امیر رحمت اللهی گفت: چندی قبل ماموران پلیس راه آهن در جریان کشف تعدادی هولوگرام جعلی شرکتهای خودروسازی در راه آهن تهران قرار گرفتند. با بررسی های تخصصی مشخص شد اعضای این باند اقدام به چاپ این برچسب ها در کشور هند کرده و به منظور شناسایی نشدن آنها را به کشور امارات منتقل کرده و پس از ارسال آنها به بندرعباس با قطار این برچسب های جعلی را به تهران منتقل می کنند.

وی افزود: با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد اعضای این باند برچسب های تقلبی شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به فروش قطعات یدکی فاقد کیفیت به عنوان قطعات اصلی کرده و این کالاها را چند برابر قیمت در بازار به فروش می رسانند.

رئیس پلیس راه آهن افزود: ماموران پلیس راه آهن پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در بازرسی از آن موفق شدند تعداد زیادی مدارک تحصیلی جعلی، مهر برجسته ادارت دولتی، برچسب اصالت کالاهی تجاری، برچسب های تضمین کیفیت شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو و تعداد زیادی معاینه فنی تقلبی را کشف کنند.

به گفته سردار رحمت اللهی، در این رابطه تاکنون 21 متهم شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات برای شناسایی سایر اعضای باند ادامه دارد. تاکنون شرکت های مختلف صنعتی و تجاری از این باند به عنوان شاکی شکایت کرده اند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها