برنامه های فصل پاییز فرهنگسرای ملل اعلام شد

مهارت های زندگی ، یک نکته از این معنی، سینمای ملل، جامعه شناسی دین، چارسوی شعر، ترنم شبانه، تب و تاب کتاب، جشن تولد کتاب، ایوان هنر و... از اهم برنامه های مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک و فرهنگسرای ملل است.
کد خبر: ۵۹۹۸۸۱
برنامه های فصل پاییز فرهنگسرای ملل اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل، علیرضا زندوکیلی رییس فرهنگسرای ملل با اعلام این خبر، گفت که برگزاری 34 برنامه فصل پاییز با رویکری منطقه ای و فرامنطقه ای و بر اساس نیاز سنجی ها و پاسخ به تمایلات و نیازهای فرهنگی هنری شهروندان این منطقه طراحی شده است.

وی افزود: مهارت های زندگی بالا بردن عزت واعتماد به نفس در زنان و مردان، شناختن تفاوت‌های حس‌های برتر انسان، تفهیم و شخصیت کودکان و... با حضور استاد فرش فروش برگزار می‌ شود.

زند وکیلی اظهار کرد: یک نکته از این معنی برگزاری ده نشست برای بررسی زندگی و سبک شعری 10 شاعر  برجسته ایرانی و با  رویکرد پاسداشت میراث ادبی - در قالب پخش موسیقی سنتی  از اشعار شاعران، نمایش پاورپوینت، سخنرانی  و بررسی سبک شاعران، پرسش و پاسخ با حضور رویا محمدی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: سینمای ملل به بررسی فیلم‌های مطرح خانوادگی تاریخ سینما می‌پردازد که از یک کارشناس مجری و یک منتقد جهت نقد و بررسی دعوت بعمل می‌آید.

رییس فرهنگسرای ملل گفت: چار سوی شعر به صورت هفتگی و در روزهای پنجشنبه برگزار خواهد شد  اشعار شاعران که بیشتر در سبک نوین است خوانده می شود. در هر ماه دو جلسه نقد و بررسی آثار ادبی نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ترنم شبانه، با دعوت از شاعران به نام که هر یک چند سروده را خواهند خواند، تلاش بر این است تا از شاعران کشورهای دوست نیز برای خواندن شعر دعوت بعمل آید. برنامه با اجرای موسیقی گروه‌های شناخته شده همراه خواهد بود.

زند وکیلی اضافه کرد: تب و تاب کتاب با هدف معرفی گوشه‌هایی ازهنر ایران زمین ضمن نقد و بررسی آثارهنری هنرمندان تمامی استان‌ها، در هر جلسه از برنامه با حضور عوامل دست اندرکار و هنرمندان مدعو و نمایشگاهی ازآثار ایشان به جایگاه هنر در شهر تهران که متاثر از هنر ایران است پرداخته می‌شود.

وی اظهار کرد: جشن تولد کتاب، کتاب «من و زندگی» خاطرات مرتضی احمدی می‌باشد که انتشارات ققنوس آن را به چاپ رسانده است. دراین برنامه علاوه بر رونمایی و تهیه کیک تولد برای کتاب« من و زندگی» بزرگداشتی نیز برای مرتضی احمدی برگزار می‌گردد

رییس فرهنگسرای ملل افزود: ایوان هنر، نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی و هنرهای خانگی که پنج شنبه و جمعه های هر هفته در ایوان فرهنگسرای ملل برگزار می شود.
 
علاقمندان و دوستداران برنامه فرهنگی و هنری می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه ها از سایت melal.farhangsara.ir دیدن و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه صدر، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22671718 تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها