مراسم بزرگداشت «شب تجلیل» مرتضی احمدی بازیگر، نویسنده، صداپیشه، پیش پرده خوان، ضربی‌خوان و کارگردان تئاتر در فرهنگسرای ملل برگزار می شود.
کد خبر: ۶۰۵۳۶۱
بزرگداشت مرتضی احمدی در فرهنگسرای ملل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل، این مراسم با مشارکت انتشارات بخارا و مرکز موسیقی بتهوون اجرا  می شود.

در این برنامه بهزاد فرهانی، علیرضا میر علی نقی، بابک چمن آرا، ابوالفضل نجاری، امیر همایون ابراهیمی و... اجرا می شود. در این مراسم کتاب مرتضی احمدی نیز رونمایی خواهد شد.

مرتضی احمدی نویسنده و پژوهشگر کتاب‌های «فرهنگ اصطلاحات برو‌بچه‌های تهرون»، «کهنه‌های همیشه نو؛ ترانه‌های تخت حوضی»، «پرسه در احوالات ترون و ترونیا» و «فرهنگ ناخنک» است.

از فیلم‌های سینمایی‌ این هنرمند می‌توان به «گراند سینما»، «ستاره بود»، «سلطان صاحبقران» اشاره کرد. برخی از نمایش‌هایی که احمدی در آن‌ها به عنوان بازیگر حضور داشته عبارتند از «عروسی فیگارو» «هزار و یک‌شب»، «خسیس» و «مریض خیالی» و...

شهروندان جهت شکرت در این مراسم می توانند 20 مهرماه ساعت 17 به نشانی: بزگراه صدر، بوستان قیطریه، بلوار قیطریه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22207051 تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها