فرهنگسرای تهران برگزار می کند

تجلیل از خانواده سرداران شهید غرب پایتخت

فرهنگسرای ملل برگزار می کند

10 نشست از 10 شاعر برجسته ایرانی

برنامه ادبی یک «نکته از این معنی» در قالب 10 نشست از 10 شاعر برجسته ایرانی شامل مولانا، حافظ،سعدی،خیام، عطار و... در فرهنگسرای ملل برگزار می شود.
کد خبر: ۶۰۰۲۹۰
10 نشست از 10 شاعر برجسته ایرانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل، در هر نشست «یک نکته از این معنی» سبک شعر و  اتفاقات مهم زندگی  یکی از شعرای بنام مورد بحث و بررسی  قرار می گیرد و در ادامه برنامه شعرخوانی، اجرای موسیقی سنتی و... با حضور شاعران و نویسندگان  برگزار می شود.

اولین نشست از سلسله برنامه های «یک نکته از این معنی» به مباحثی شامل اشعار و زندگی حافظ با عنوان «رند خلوت نشین»، سعدی با عنوان «شیخ شیرین گفتار» و با حضور رویا احمدی ادیب اجرا می شود.

هدف از برگزاری این سلسله نشست، «ارتقاء سطح دانش ادبی عموم علاقه مندان به ادبیات کهن پارسی  در قالب نشست های تخصصی ادبیات کلاسیک است».

سلسه نشست «یک نکته از این معنی» روزهای سه شنبه هر هفته ساعت  16:30 دقیقه میزبان دوستداران حافظ ، سعدی، عطار، مولانا، خیام، صائب تبریزی، فردوسی، نظامی، باباطاهر، جامی  است.

علاقمندان جهت شرکت در این سلسله نشست می توانند به نشانی، بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه  فرهنگسرای ملل مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 22212392 و 22204453 داخلی 110 تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها