فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری ۱۰۱ نفر از اراذل و اوباش پایتخت

رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

بازداشت 57 تن از اراذل و اوباش

سردار ساجدی نیا، صبح امروز در حاشیه اجرای طرح امنیت محله محور به دستگیری 57 تن از اراذل و اوباش شهر تهران در چهارمین مرحله از طرح برخورد با مخلان نظم اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۲۸۳
بازداشت 57 تن از اراذل و اوباش

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، امروز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اجرای چهارمین مرحله طرح مبارزه با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت جامعه در سطح پایتخت، گفت:در این طرح که طی 24 ساعت گذشته انجام شده ،57 تن از اراذل و اوباش شهر تهران شناسایی و بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه طرح مذکور بنابر درخواست شهروندان به اجرا در آمده است، افزود: در این عملیات که از سوی ماموران پایگاه های پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انجام شد، تعدادی از متهمان سعی در درگیری مسلحانه با ماموران را داشتند که با سرعت عمل پلیس دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در محله های مختلف شهر تهران اقدام به شرارت و عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می کردند و تعدادی از آنها نیز در حاشیه تهران مخفی شده بودند که با اقدامات پلیس شناسایی و بازداشت شدند.

سردار ساجدی‌نیا، اظهار کرد:این طرح تا زمانی که رضایت و آرامش شهروندان را جلب و تامین کند ادامه خواهد داشت و تا زمانی که این اراذل و اوباش اقدام به هنجارشکنی کنند،طرح به قوت خود ادامه خواهد یافت.

رییس پلیس پایتخت در پایان با بیان اینکه پلیس نظارت کافی بر اراذل دستگیر شده پس از آزادی دارد، گفت: این افراد شناسنامه دار هستند و به پایگاه های ما احضار می شوند و پلیس نیز با ارایه مشاوره و مددکاری در صدد اصلاح آنها می باشد که بسیاری از این افراد پس از دستگیری از اقدامات مجرمانه خود پشیمان شده و دست از شرارت بر می دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها