مردم سارق را هنگام دزدی دستگیر کردند

زن سارق، شیفته پول و طلا بود

زنی که با شناسایی بانوان در مراکز خرید و فروشگاه‌ها آنها را تعقیب می‌کرد و در شلوغی با پاره کردن کیفشان پول و اموال قیمتی‌شان را می‌دزدید، از سوی پلیس تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۸۲۹۴
زن سارق، شیفته پول و طلا بود
به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زنی با حضور در شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از زنی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی گفت: روز حادثه برای خرید به بازار رفته بودم و قصد خرید مقداری دلار داشتم.

با مراجعه به آخرین صرافی و خرید مقادیری دلار و 6000 درهم از صرافی خارج شدم، دقایقی بعد در شلوغی جمعیت بازار گیر افتادم. سپس برای خرید طلا قصد رفتن به یک طلافروشی را داشتم که متوجه شدم بخشی از کیفم پاره شده و دلار و درهم‌هایی که خریده بودم همراه کارت اعتباری بانکی و مبلغی پول که درون کیفم بود، سرقت شده است.

وی اضافه کرد: گمان می‌برم زنی که در شلوغی جمعیت به من تنه زد، اموالم را دزدیده باشد.

دستگیری متهم هنگام دزدی

با تشکیل پرونده‌ و چهره‌نگاری رایانه‌ای از تنها مظنون پرونده، جستجوی پلیس برای دستگیری وی آغاز شد تا این‌که چند روز بعد ماموران در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران اطلاع یافتند زنی که قصد سرقت از بانوان در یکی از بازار‌های شهر را داشته، هنگام سرقت ناکام مانده و دستگیر شده است.

متهم زن برای تحقیقات به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت و در بررسی‌های اولیه معلوم شد وی یک دزد سابقه‌دار است که پیش از این نیز با برادرش در چند سرقت همدست بوده که دستگیر شده‌اند و مدتی پیش از زندان آزاد شده است.

اعتراف سرقت از بانوان

در تحقیق از متهم معلوم شد او با پرسه زدن در بازار، مراکز خرید، فروشگاه‌ها، طلافروشی و صرافی‌ها، بانوانی را که برای خرید به این مکان‌ها می‌آمدند شناسایی کرده و در شلوغی جمعیت با پاره کردن کیفشان، اموال آنها را سرقت می‌کرد.

در مرحله بعدی مشخص شد، در آخرین سرقت، متهم قصد پاره کردن کیف یک زن را داشته که صاحب کیف متوجه شده و شروع به کتک زدن متهم کرده و با کمک مردم او را دستگیر کرده است.

بنابراین گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایم و دستگیری همدستان احتمالی وی و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كرمعلی
Germany
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
فقر مردم رو به چه كارایی وا می داره !!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها