فرمانده انتظامی شهرستان بافت صبح امروز از دستگیری زن و شوهری خبر داد که از استانی دیگر به کرمان مهاجرت کرده و لوازم داخل خودروها را سرقت می کردند.
کد خبر: ۵۹۶۸۷۲
پایان سرقت های زوج مهاجر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی محمدی فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در سطح شهرستان، دستگیری عامل یا عاملان ارتکاب جرم در دستور کار ماموارن کلانتری 11 بافت استان کرمان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شگرد های پلیسی، مظنون اصلی پرونده را شناسایی کرده و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی اظهار کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به سه فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان بافت اعتراف کرد که در ادامه روند پیگیری پرونده، ماموران انتظامی همسر وی را نیز به جرم مشارکت در سرقت ها دستگیر کردند.

 یادآور شد: سارقان در اظهارات خود به پلیس اذعان داشتند که با کمین در نزدیکی بانک ها و پارک ها پس از شناسایی طعمه و مالکان خودروها که برای اخذ وجه یا کارهای بانکی به داخل بانک مراجعه می کردند، در کمتر زمان ممکن اقدام به سرقت لوازم داخل خودروی آنان می کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بافت گفت: این زوج سارق که غیر بومی نیز هستند و از استان های همجوار به بافت مهاجرت کرده اند، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و با صدور قرار وثیقه روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها