پس اولین حضور ثابت در ترکیب نایمخن

جهانبخش : شگفت زده شدم

هنوز در ابتدای مسیر هستم

جهانبخش: بالاخره به ترکیب نهایی نایمخن می رسم

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم نایمخن ابراز امیدواری می کند تا بتواند به زودی در این تیم هلندی به یک بازیکن ثابت تبدیل شود.
کد خبر: ۵۹۸۰۱۶
جهانبخش: بالاخره به ترکیب نهایی نایمخن می رسم

سایت جام جم ورزشی/ علیرضا جهانبخش در چند هفته ای که از لیگ هلند سپری شده مدت زمانی کمی فرصت پیدا کرده تا در ترکیب تیمش خودنمایی کند. این بازیکن که به دنبال جایگاهی ثابت در تیمش است در گفت و گویی که امروز با ایسنا انجام داده از آینده پیش روی خود گفته است. خلاصه این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

- مربی جدید نایمخن شوک خوبی را به بازیکنان و شرایط تیم داده است و می‌توانیم در آینده عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشیم. هر تیمی می‌تواند دچار افت شود و این افت برای نایمخن در اول فصل اتفاق افتاده است. تیم جوانی داریم که روز به روز بهتر خواهد شد.

- تیم ما همواره در میانه‌های جدول و البته در نیمه بالایی آن حضور داشته است. امسال هم تقریبا همین هدف را دنبال می‌کنیم اما در سال‌های بعد می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر فکر کنیم. تیم ما جوان بوده و باشگاه با جذب این جوان‌ها برای آینده سرمایه‌گذاری کرده است.

- سخت تمرین می‌کنم و خوشحالم تیم ما در بازی‌های مختلف سخت‌کوشانه بازی می‌کند تا به موفقیت برسد. به آینده‌ام بسیار امیدوارم. با مربیان تیم صحبت کرده‌ام. شاید طبیعی باشد که الان در برخی از بازی‌ها به میدان نروم. چون حدود یک و نیم ماه دیرتر به جمع بازیکنان اضافه شدم و تقریبا تمام مدت زمان تمرینات بدنسازی پیش از فصل را نبوده‌ام. به اندازه همین یک و نیم ماه که در نایمخن بودم، در این تیم غیبت داشتم. بنابراین زمان می‌برد به ترکیب ثابت نایمخن برسم. این اتفاق در نهایت می افتد.

- حیف است که به خاطر مسائل مالی اردوها لغو شوند. لغو اردوی تیم ملی باعث تاسف هلندی‌ها نبود. آنها از این موضوع تعجب کردند، چون قرار بود اردو در یکی از تاریخ‌های "فیفا دی" برگزار شود. فدراسیون با ارسال نامه‌ای به باشگاه نایمخن اعلام کرده بود که به تیم ملی دعوت شدم اما با لغو اردو در تیم ماندم و تمرین کردم البته این شرایط شاید برایم خوب بود.

- استعدادهای زیادی در فوتبال ایران حضور دارند و تفاوت فوتبال اینجا با کشورمان بیشتر در برنامه‌ریزی‌ها و امکانات باشگاه‌ها و تشکیلات فوتبالی است.

- اوایل که به هلند آمده بودم، کار برایم سخت بود. با گذشت یک و نیم ماه به زندگی در اینجا عادت کردم. می‌دانستم که باید اوضاع را تحمل کنم. توانسته‌ام در تیم نایمخن فرهنگ بالای ایرانی را نشان دهم. باشگاه برایم کلاس زبان انگلیسی گذاشته و ارتباطم با بازیکنان بهتر شده است.

- تازه اول مسیر فوتبال حرفه‌ایم در اروپاست. راهی طولانی را در پیش دارم. شاید در آینده‌ای که خیلی نزدیک نیست، به فوتبال ایران برگردم.

- بازی در جام جهانی آرزوی هر بازیکنی است. جزو دو، سه بازیکن ملی‌پوش نایمخن هستم. بازی کردن در جام‌جهانی برای پیشرفت تمام بازیکنان ایران اهمیت زیادی دارد. در این مدت ارتباطی با کارلوس کروش نداشته‌ام اما دستیاران او پیگیر وضعیتم در تیم نایمخن هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها