مدیرعامل صندوق مهر امام رضا:

70 درصد متقاضیان وام ازدواج گرفتند

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا با بیان اینکه ۶۸ درصد متقاضیان تاکنون تسهیلات ازدواج دریافت کردند، گفت:‌ در این راستا بیش از 609 میلیارد ریال پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۹۷۷۸۸
70 درصد متقاضیان وام ازدواج گرفتند

مهدی حسین نژاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عملکرد صندوق مهر امام رضا (ع) در بخش تسهیلات ازدواج، اظهار داشت: در سال جاری بیش از 33 هزار نفر متقاضی تسهیلات ازدواج در این صندوق ثبت نام کردند که پرداخت آن در دستور کار است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا با بیان اینکه پس از ثبت نام بلافاصله افراد به شعب مربوطه معرفی شدند، گفت: در مجموع 17 هزار و 469 نفر وام سه میلیون تومانی ازدواج دریافت کردند.

وی تاکید کرد: به این تعداد متقاضی اعتباری بالغ بر 609 میلیارد و 312 میلیون و 687 هزار 160 ریال پرداخت شده است.

حسین نژاد با اشاره به اینکه بیش از 1200 نفر برای دریافت وام ازدواج 5 میلیون تومانی ثبت نام کردند، بیان داشت: این تسهیلات مربوط به زوجینی است که در نیمه شعبان عقد کردند و همچنین 2500 نفر از افرادی که در این تاریخ ازدواج کرده بودند، اما موفق به ثبت نام در سامانه صندوق نشدند در حال دریافت مابه التفاوت 4 میلیون تومانی آن هستند.

به گفته مدیرعامل صندوق مهر امام رضا، تاکنون 2000 هزار نفر برای دریافت تسهیلات خود به صندوق مراجعه نکرده و مابقی در حال سیر مراحل اداری هستند که با اتمام آن بلافاصله تسهیلات پرداخت می‌شود.

حسین نژاد پیش بینی کرد که تا پایان شهریور ماه براساس برآوردها بتوان 80 درصد تعهدات در این بخش را انجام داد که اکنون نزدیک به 68 درصد تسهیلات پرداخت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عبدالرسولی از تبریز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
۰
۰
از تمهیدات پیش بینی شده كمال تشكر را دارم چون در عرض 15 تا 20 روز پس از ثبت نام وام ازدواج دخترم را دریافت نمودم ولی بواسطه وجود ابهام ودوگانگی بین مطالب مذكوره در سامانه وام با فرمایشات وشرایط اعلامی بانكها خواهشمندم موارد ذیل مورد توجه وعنایت قرار گیرد:
1 - سامانه كارمند بودن زوج یا زوجه را بی نیاز از تعرفه ضامن ذكر نموده است درحالی كه مسئولین شعبات زیر بار چنین مقرره ای نمی روند لذا با اقدامات لازم رویه واحد پیش بینی شود
2 - در فرم ثبت نام موضوع ازدواج زوجین بویژه زوجه زیر 18 سال كه لاجرم ولی قهری (پدر یا جد پدری) یانماینده قانونی وی اقدام می نماید لحاظ نگردیده است یا متناسب با موضو ع نیست، پیشنهاد میگردد نمونه فرم تقاضا طوری طراحی گردد كه در بر گیرنده تمام مشمولین اعم از افراد زیر 18 سال وبالای 18 سال باشد و از آنجائیكه فرم ثبت نام را باید زوج یا زوجه پر نماید و اگر كمتر از 18 سال داشته باشند راساً نمی توانند وام دریافت نمایند در عمل مشكلاتی بروز می نماید و لازم است فرمی مبنای اقدام قرار گیرد كه هر دو حالت موصوف را دربر گیرد و اگر قید نام زوج یا زوجه كه دریافت كننده اصلی وام هستند باید ذكر گردد میتوان ذیحق و ذی سمت بودن را یكجا در نظر گرفت

نیازمندی ها