زوج جوان که در پوشش مشتری از آرایشگاه های زنانه سرقت می کردند در جریان آخرین سرقت خود با تیزهوشی مالباخته شناسایی دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۶۶۰۰
آینه آرایشگاه راز سرقت زوج جوان را فاش کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 21 و 30 دقیقه 12 شهریورماه امسال بنا برحسب اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر دستگیری سارق  مامورین کلانتری به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که خانمی پساز ورود به آرایشگاه زنانه اقدام به سرقت کیف یکی از زنان حاضر در آرایشگاه کرده و در حالیکه قصد داشته تا پس از سرقت کیف و با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شود  توسط همسایه‌ها و به همراه راننده موتورسیکلت دستگیر شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کیف قاپی و به دستور دادیار شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران  پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

صاحب آرایشگاه زنانه واقع در خیابان کمالی در طرح شکایت خود از متهم اصلی پرونده به نام زهره. ر به کارآگاهان گفت: زنی حدودا 35 ساله تحت عنوان مشتری وارد آرایشگاه شد و در یک لحظه با استفاده از غفلت یکی از [زنان] افراد حاضر در آرایشگاه اقدام به کیف قاپی کرد که با درخواست کمک  زن سارق که قصد داشت تا به همراه همدستش و با یک دستگاه موتورسیکلت آبی رنگ از محل متواری شود توسط اهالی محل و همسایگان دستگیر شد .

خانم جوانی که متهمه قصد سرقت کیف او را داشت نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل آرایشگاه بودم که خانمی وارد آرایشگاه شد و گرم صحبت شد ؛ کارم تمام شد و با صاحب آرایشگاه در حال صحبت بودم که ناگهان این زن کیف مرا که روی صندلی بود برداشت و در حال خارج شدن از آرایشگاه بود که از داخل آئینه متوجه سرقت کیف خود توسط او شدم اما با وجود فریادهای من  وی از آرایشگاه خارج شد که همسایه‌ها با اطلاع از موضوع به کمک ما آمدند و در حالیکه این خانم قصد داشت تا با یک دستکاه موتورسیکلت از محل متواری شود  او به همراه همدستش دستگیر کردند.

اعترافات متهمان

متهمه که پس از دستگیری چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت  در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه داخل آرایشگاه شدم  بعد از چند دقیقه به صاحب آرایشگاه گفتم که چند لحظه بیرون رفته و مجددا باز می‌گردم ؛ به این بهانه کیف خودم را با کیف دستی [ شاکیه ] برداشتم که وی متوجه شد و فریاد زد دزد ؛ ترسیدم و به سرعت از آرایشگاه خارج شدم و با وجود آنکه سوار موتورسیکلت شدم اما توسط اهالی محل که ما را تعقیب کرده و مسیر موتور را با مسدود کردند  دستگیر شدم.

همسر متهمه به نام محمد. ج ( 25 ساله ) نیز که به عنوان همدست همسرش دستگیر شده بود ضمن تأیید اظهارات همسرش  در خصوص ارتکاب سرقت‌های مشابه به کارآگاهان گفت: از حدود یک سال پیش و بدین شیوه و شگرد سرقت‌های خود از آرایشگاه‌های مختلف زنانه و در مناطق مختلف تهران آغاز کردیم.

با توجه به اعترافات متهمان  کارآگاهان به مخفیگاه متهمان در مسافرخانه‌ای در محدوده میدان شوش مراجعه و در بازرسی از محل موفق به کشف دهها کیف زنانه و مدارک شناسایی  عابر بانک  گوشی‌های تلفن همراه و... متعلق به افراد غیر شدند که متهمان صراحتا عنوان کردند که تمامی اموال کشف شده قسمتی از اموال مسروقه‌ای است که در مخفیگاهشان نگهداری کرده‌اند.  

با توجه به کشف اسناد و مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از مالباختگان و همچنین بررسی و تجمیع پرونده‌های مشابه  کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگان شدند که همگی آنها به همین شیوه و شگرد مورد سرقت اموال و کیف قرار گرفته اما در لحظه سرقت متوجه سرقت اموال خود نشده بودند.

یکی از مالباختگان پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی و شناسایی متهمه  در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 19:30 پانزدهم اسفند 91 خانمی با لباس سبز رنگ وارد آرایشگاه شد و از صاحب آرایشگاه درخواست خدمات کرد و به این بهانه در نوبت نشست ؛ لحظه‌ای از کنار وی بلند شده و در مقابل آئینه ی آرایشگاه ایستادم و بعد از زمان کوتاهی به جای خود بازگشتم اما دیگر این خانم را ندیدم و زمانیکه به محل کیف خود بر روی صندلی نگاه کردم متوجه شدم که کیف در جایش قرار ندارد !! بلافاصله برای پیدا کردن این خانم از آرایشگاه خارج شدم اما او ناپدید شده بود .

سرهنگ کارآگاه میرزکی  رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:  با توجه به اعترافات صریح متهمان به دهها فقره کیف قاپی در سطح شهر تهران بویژه در مناطق مهرآباد جنوبی  خیابان ولی عصر  45 متری زرند  خیابان خوش  خیابان هلال احمر  سه راه آذری  میدان راه آهن و احتمال افزایش جرایم ارتکابی و تعداد مالباختگان  دستور انتشار تصاویر متهمان از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه مالباختگان و شکاتی که موفق به شناسایی متهمان شدند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان حر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه نمایند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها