مدیر کل آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت تاکید کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ ایمنی حمل و نقل دانش آموزان

25 درصد بیشتر ، پول سرویس می دهید

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران از آموزش 10 هزار راننده سرویس مدارس در حوزه روانشناسی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: نرخ سرویس مدارس در شهر تهران بین صفر تا 25 درصد قابل افزایش است.
کد خبر: ۵۹۴۶۳۱
25 درصد بیشتر ، پول سرویس می دهید
احمدرضا ایمانی  درباره افزایش نرخ سرویس مدارس اظهار کرد: براساس مصوبه شورای شهر تهران سرویس های مدارس می توانند تا سقف 31.5 درصد نسبت به قیمت سال گذشته، نرخهای خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید در مناطق جنوبی شهر تا 15 درصد، در مناطق مرکزی تا 20 درصد و در مناطق شمالی شهر تا 25 درصد افزایش خواهد یافت.

آموزش روانشناسی کودک به رانندگان سرویس مدرسه

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی گفت: یکی دیگر از برنامه های ما که با همکاری پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام می شود، آموزش رانندگان سرویس مدارس است که این اموزش ها به دو بخش تقسیم می شود.

وی ادامه داد: یک بخش از آموزش، مربوط به آموزش رانندگان در قوانین راهنمایی و رانندگی است و بخش دیگر آموزشها، آشنایی رانندگان با روانشناسی کودک و نوجوان است تا آنها بتوانند ارتباط موثری با دانش آموزان داشته و هیجانات آنها را کنترل کنند.

ایمانی با بیان این که برای تمام رانندگان شرکت کننده گواهی نامه صادر می شود، گفت: آموزش رانندگان سرویس مدارس آغاز شده است و در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته 200 هزار راننده و در مجموع 10 هزار راننده آموزش می بینند.

وی درباره تعداد دانش اموزانی که از سرویس مدرسه استفاده می کنند، اظهار کرد: پیش بینی می شود که برای سال تحصیلی جدید 110 هزار دانش آموز از سرویس مدرسه استفاده کنند و 17 هزار خودرو شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس به عنوان سرویس مدرسه خدمات دهی می کنند.

به گفته ایمانی، والدین می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه سرویس مدارس تاکسی و اتوبوس با شماره 1888 تماس گیرند و یا موضوع را انجمن اولیا و مربیان منطقه مطرح کنند.همچنین اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش آماده دریافت شکایات است. ( مهر )

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها