رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در حد کمال و توان دولت را یاری خواهیم کرد ادامه داد امیدواریم رفع مشکلات بویژه مسایل دینی و فرهنگی در اولویت دولت قرار گیرد اگر چه ممکن است در شرایط کنونی اقدامات اقتصادی ضروری تر باشد.
کد خبر: ۵۹۴۱۹۵
رفع مشکلات در اولویت دولت قرار گیرد


آیت الله محمدرضا مهدوی کنی عصر چهارشنبه در مراسم پایانی چهاردهمین اجلاس خبرگان رهبری افزود: برای دولت آرزوی توفیق داریم و امیدواریم در مسیری که اعلام کرده است موفق باشد .

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان از علما و ائمه جمعه که ارتباط گسترده ای با مردم دارند تشکیل شده است ، گفت به دکتر روحانی پیشنهاد دادیم رابطی میان خبرگان و دولت برای ارتباط دو سویه تعیین کند

رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه وظیفه ذاتی اعضای خبرگان صیانت از حوزه رهبری است اظهارداشت: اما این بدان معنا نیست که ساکت بنشینیم و تماشاچی باشیم قطعا نسبت به مسایل انقلاب و کشور مسوولیت دینی داریم.

آیت الله مهدوی کنی افزود: نقدهایی که مطرح می کنیم جنبه تخریبی ندارد و برای کمک به دولت است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از حضور فعال اعضای خبرگان و ارائه پیشنهادها و نقدهای آنان نسبت به اوضاع کشور گفت: این بیانات نشاندهنده دغدغه اعضای خبرگان است و در همین جا به ملت ایران خبر می دهم که نمایندگان آنان در این مجلس نسبت به مشکلات آنان دغدغه دارند.

رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: اعتراض و یا انتقاد به مسوولان در مقام تصحیح و تقویت آنان است .

آیت الله مهدوی کنی درباره بیانات و مطالبی که در این اجلاس دو روزه مطرح شد نیز گفت: این مطالب از سوی دبیرخانه جمع بندی شده و برای مقام معظم رهبری و مسوولان عالی کشور ارسال خواهد شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها