رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از اجرای طرح امنیت محله محور در محدوده تهرانپارس خبر داد و گفت: طی این طرح، یک زورگیر مسافربرنما بازداشت شد.
کد خبر: ۵۹۳۷۱۱
بازداشت مسافربرنمای زورگیر

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا محرابی رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت:با افزایش شکایت شهروندان تهرانی در خصوص سرقت و زورگیری توسط یکی از زورگیران محدوده فوق، پرونده این متهم از سوی کلانتری محل به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع شد و اقدمات ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد یکی از زورگیران سابقه دار و تحت تعقیب است که با تهیه یک خودروی مسروقه و تغییر ارکان و مشخصات این خودرو اقدام به زورگیری تحت پوشش مسافربری می کند.

سرهنگ محرابی اظهار کرد:پس از هماهنگی با مقام قضایی و کسب مجوز دستگیری متهم اقدامات برای دستگیری این فرد آغاز شده و ماموران در یک تعقیب و گریز در بزرگراه باقری موفق شدند این متهم را که با خودروی خود اقدام به سرقت از شهروندان می کرد، بازداشت کنند.

وی افزود:با بازداشت متهم، وی به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد که طی آن به جرایم خود مبنی بر زورگیری به شیوه مسافربری و سرقت از مسافران به وسیله سلاح سرد اعتراف و عنوان داشت که با پرسه زنی در محدوده های شمال و شرق تهران اقدام به انتخاب سوژه کرده و در فرصتی مناسب سرقت می کرده است.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اضافه کرد: این متهم همچنین در تحقیقات تکمیلی عنوان داشت که دقایقی پیش از دستگیری اقدام به سرقت از یک شهروند کرده بود که ناگهان ماموران وی را شناسایی و بازداشت کرده اند.

گفتنی است؛ در بازرسی از وسایل همراه متهم دو قبضه چاقو، پنجه بکس و یک کیسه پارچه ای مشکی که از آن برای غافلگیری مالباختگان استفاده می کرد، کشف و ضبط شد که پس از اقرار وی به جرایم خود به همراه پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها