گوهر خیراندیش گفت: آثار داخلی ما حداقل از نمونه‌های ماهواره‌ای خیلی بهتر است و سریالی مانند «کلاه پهلوی» نه‌تنها از «حریم سلطان» کمتر نیست، بلکه به‌مراتب بهتر است.
کد خبر: ۵۹۱۷۰۱
«کلاه پهلوی» حداقل از «حریم سلطان» بهتر است/ برای درمان به آمریکا سفر کردم، نه ازدواج!

گوهر خیر اندیش در گفت‌وگو با برنا گفت: طی مدتی که به دلیل سفر به خارج از کشور از ایران دور بودم دلم برای کشورم و بازیگری حسابی تنگ شده بود چرا که هنر در خونم است و دوری از آن من را پژمرده می‌کند.

وی ادامه داد: در زمانی که در امریکا به سر می‌بردم پیشنهادهای برای بازیگری داشتم اما هیچ‌یک از این پیشنهادها برای بازی کردن من را مجاب نمی‌کرد چرا که یا به لحاظ قصه در سطح مناسبی قرار نداشتند و یا با تفکاتی که در کشور ما وجود دارد همخوانی نداشتند؛ به همین جهت تصمیم گرفتم فعالیتم را صرفا در داخل کشور محدود کنم.

او اضافه کرد: هر چند که در این مدت ارتباطم را با سینما و تلویزیون ایران کاملا حفظ کردم و حتی اتفاق‌های که در داخل کشور رخ می داد را با دقت و علاقه خاصی دنبال می‌کردم .

خیر اندیش در مورد سریال «کلاه پهلوی» تصریح کرد: با وجود انتقادهای نا به جایی که از این سریال می‌شود اما به نظر من این اثر به لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و از قصه پردازی خوبی برخوردار است.

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» خاطر نشان کرد: نقشم را در این سریال بسیار دوست دارم چرا که فارغ از شعار زدگی و موضع گیری، قصه زن مدرنی را در آن دوران روایت می‌کند.
 

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون افزود:متاسفانه در طول این سال‌ها تلویزیون به نوعی دچار ریزش مخاطب شده است . این در حالی است که با کم کردن ممیز‌ی‌ها بار دیگر می‌توان مخاطب را به تلویزیون باز گرداند. البته به نظرمن ما راجع به سریال‌های داخلی کمی با بی‌مهری برخورد می‌کنیم چون شکی ندارم آثار داخلی ما از نمونه‌های ماهواره‌ای حداقل خیلی بهتر است. و سریالی مانند «کلاه پهلوی» نه تنها از «حریم سلطا»ن کمتر نیست بلکه به مراتب در سطح بالاتری قرار دارد.

وی در پایان در مورد شایعه ازدواجش در خارج از کشور گفت: چه کسی گفته من ازدواج کرده ام. چنین حرفی اصلا صحت ندارد و شک نداشته باشید اگر چنین اتفاقی بیفتد خودم آن را به شکل رسمی از طریق رسانه‌ها مطرح می‌کنم من صرفا برای درمان و ادامه تحصیل فرزندانم به امریکا سفر کردم نه برای ازدواج و یا بازیگری...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها