یک کایمن (تمساح آمریکای جنوبی) وارد قلمروی اوترهای غول آسا (سمورهای آبی) شده است. جان بچه اوترها در خطر است.
کد خبر: ۵۹۰۸۱۷
نبرد اوترها و تمساح

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از BBC ، اوتر های غول آسا گونه ای سمور آبی هستند که در آمریکای جنوبی و به ویژه در حوزه رودخانه آمازون زندگی می کنند. طول بدن گونه نر به طور متوسط بین 1.7  تا 2 متر (با احتساب دم) و وزن آنها به طور متوسط بین 26 تا 45 کیلوگرم است. طول ماده ها بین یک تا 1.5 متر و وزن آنها بین 22 تا 26 کیلوگرم است.

اوتر ها به خوبی به زندگی داخل آب خو گرفته اند و شناگران بسیار ماهری هستند. اوتر های غول آسا به طور خانوادگی و گروهی زندگی می کنند.

به هر حال،​یک کایمن ( تمساح آمریکای جنوبی) وارد زیستگاه اوتر های غول آسا شده است . او خطر بزرگی برای بچه اوتر ها محسوب می شود. اوترهای بالغ فورا بچه ها را به محل امن تری می فرستند.

آنگاه اوترها به کایمن که در حاشیه گیاهان آبی پنهان شده است حمله می کنند. حملات اوتر ها حساب شده و بی وقفه است. کایمن به زیر آب فرو می رود اما اوتر ها با شیرجه هایی  به او حمله می کنند.

یک بچه اوتر که ترسیده است ناگهان وارد صحنه نبرد می شود. حملات اوترها به کایمن که به نوبه خود جثه عظیمی دارد تشدید می شود. گازهایی که اوترها از کایمن می گیرند اندک اندک او را از پا در می آورد.

یک اوتر گازی از سر کایمن می گیرد. کار کایمن تمام شده است. نبرد اوترهای غول آسا با کایمن خاتمه می یابد.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها