در حالی که سال گذشته طرح «بازاریابی اجتماعی مادری» به عنوان یکی از برنامه‌های معاونت امور زنان و خانواده خبر ساز شد، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در مورد مراحل اجرای این طرح، گفت: با تصویب «مشوق‌های فرزندآوری» در شورای عالی انقلاب فرهنگی، طرح «بازاریابی اجتماعی مادری» به مشوق‌های فرزندآوری پیوست و این موضوع در ستاد ملی زن و خانواده مطرح شد.
کد خبر: ۵۸۶۹۷۴

به گزارش جام جم سرا به نقل از ایسنا، مریم مجتهدزاده افزود: لازم بود در زمینه افزایش فرزندآوری اقدامات فرهنگی انجام دهیم. بنابراین، در قالب طرح بازاریابی اجتماعی مادری جزوه‌هایی را درباره مزایای جسمی و روانی فرزندآوری برای مادران و همچنین اثر آن بر تحکیم بنیاد خانواده در اختیار ائمه جماعات سراسر کشور قرار دادیم و این موضوع را در جلسه‌ای با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات مطرح کردیم و در این جزوه‌ها نیز به معایب کاهش فرزندآوری از نظر امنیتی و اقتصادی، و آثارش بر وابستگی ایران به نیروی کار کشورهای دیگر پرداختیم که در ادامه تقسیم کار ملی صورت گرفت و با تصویب مشوق‌های فرزندآوری این کار در قالب این مصوبه ادامه یافت.

به گزارش ایسنا، بازاریابی اجتماعی مادری یکی از بحث‌ برانگیز‌ترین طرح‌های مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در سال ۹۱ بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها