کد خبر: ۵۸۶۵۶۵
بهاره کیان افشار با چشم گریان کلاه پهلوی را ترک می کند

همزمان با پخش قسمت چهل و دوم سریال تلویزیونی کلاه پهلوی، فرخ و شادی که حضورشان در شهر سامان در قسمت های اخیر سریال عملا کمرنگ شده بود، این شهر را ترک می کنند. همچنین قرار است از هفته آینده تصویربرداری بخش های باقیمانده سریال نیز آغاز شود.

قسمت چهل و دوم کلاه پهلوی با حضور پری و پریوش در مزون مادام بلانش در تهران آغاز می شود. این دو خواهر، سه ماه قبل از سامان فرار کرده اند و حالا با حضور در نزد کریم، از مشکلاتی که در این مدت در تهران با آن مواجه بوده اند پرده برمی دارند.

همچنین میرزا رضا هم که دستگیر و به تهران منتقل شده، از سوی جوانشیر بازجویی می شود. تولد فرزند کریم و بیماری حاد فروغ نیز از دیگر وقایع این قسمت سریال کلاه پهلوی است. در پایان این قسمت نیز با به ثمر رسیدن توطئه های کریم، فرخ و شادی مجبور به ترک سامان می شوند.

فیلم برداری دو قسمت پایانی سریال آغاز می شود

همچنین از هفته آینده فیلم برداری دو قسمت پایانی این سریال آغاز خواهد شد. این مقطع از تولید به مدت 15 الی 20 روز صورت خواهد گرفت و بخش های پایانی سریال در مکان هایی همچون: شهرک غزالی، پستخانه تهران، جاده های اطراف شهرک غزالی و... مقابل دوربین خواهد رفت.

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 11 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز امسال ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال  هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كنجكاو
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
۰
۰
كاش بغض فروغ خانم به خاطر حفظ حجابش وظلمی كه بهش شد می بود نه برای اینكه مدت 18 سال نتوسته به آمیرزا «رضا»بگه!!! اینجوری آمیرزا باعث دق مرگی فروغ شد !!! یعنی اصل موضوع فراموش شد.اگر این نقد را به كاگردان برسونید ممنونم.
موفق باشی

نیازمندی ها