استقبال گسترده جوانان در جشنواره تئاتر شهر

خانه هنرهای نمایشی تهران افتتاح می‌شود

داوران بخش خیابانی و تئاتر امروز شهر معرفی شدند

همزمان با معرفی هیات داوران دو بخش تئاتر «امروز شهر» و تئاتر «خیابانی» داوران بخش های رقابتی جشنواره تئاتر «شهر» تکمیل شدند.
کد خبر: ۵۸۵۸۵۵
داوران بخش خیابانی و تئاتر امروز شهر معرفی شدند

گروه سه نفره متشکل از مریم معترف، مجید امرایی و مسلم قاسمی داوری آثار بخش خیابانی دومین جشنواره تئاتر شهر را بر عهده گرفتند.

بخش تئاتر امروز شهر نیز که برای اولین بار در جشنواره تئاتر شهر برگزار می شود نیز با داوری بهزاد صدیقی، افشین خورشید باختری و کاوه مهدوی به اجرا در خواهد آمد.

در بخش خیابانی جشنواره ۱۶ نمایش حضور دارند که با میزبانی فرهنگسرای های امید، شفق، سرو، بهمن و اندیشه اجرا می شوند.

پنج نمایش به بخش تئاتر امروز شهر راه یافته اند که در برج میلاد، نگارخانه لاله، فرهنگسرای ارسباران و فرهنگسرای امید به اجرا در می آیند.

معرفی داوران بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره تئاتر «شهر»

رضا بابک، مجید قناد و ناصر آویژه داوری آثار بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره تئاتر شهر را بر عهده گرفتند.

رضا بابک بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون که آثار بسیاری را برای کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته است همراه با مجید قناد بازیگر، تهیه کننده، کارگردان و مجری سرشناس کشور و ناصر آویژه بازیگر و کارگردان صاحب نام تئاتر کودک و نوجوان، ۱۶ نمایش راه یافته به بخش کودک و نوجوان را مورد داوری قرار می دهند.

تالار های اختصاص یافته به نمایش های بخش کودک و نوجوان شامل فرهنگسرای اندیشه ، تالار مبارک فرهنگسرای بهمن، فرهنگسرای شفق و تالار هنر مرکز هنرهای نمایشی هستند که از روز ۲۰ مرداد ماه میزبان عموم علاقه مندان به نمایش کودک و نوجوان می شوند.

دومین جشنواره تئاتر شهر به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۹ تا ۲۶ مرداد برگزار می شود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها