فاکس‌نیوز:

اوباما به براندازان جمهوری اسلامی کمک کند

یک شبکه خبری وابسته به نومحافظه‌کاران آمریکا ضمن ابراز تردید در خصوص میانه‌رو بودن رئیس‌جمهور جدید ایران، به اوباما توصیه کرده که از براندازان جمهوری اسلامی حمایت کند.
کد خبر: ۵۸۵۱۰۲
اوباما به براندازان جمهوری اسلامی کمک کند

فاکس‌نیوز، به باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داده است که نباید رئیس‌جمهور جدید ایران را یک میانه‌رو تصور کند و به‌جای آن باید از نیروهای برانداز در ایران حمایت کند.

بنابراین گزارش که به قلم یک خاخام یهودی به‌نام «آبراهام کوپر» و «هارولد برکمن» به رشته تحریر درآمده است، حسن روحانی را شخصی دانسته که در جریان آشوب‌های تیرماه 78 در تهران، خواستار اعدام دانشجویان دستگیر شده بوده و همچنین توانسته است در مذاکرات هسته‌ای، بین ایالات متحده و اتحادیه اروپا تفرقه ایجاد کند.

در این گزارش تلاش شده است تا به نقل از جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، انتخابات 24 خرداد که روحانی در آن به پیروزی رسید، انتخاباتی غیرعادلانه جلوه داده شود و همچنین از رئیس‌جمهور جدید ایران به‌خاطر حمایت از رئیس‌جمهور سوریه به‌عنوان خط مقدم مقابله با صهیونیسم انتقاد شده است.

نویسندگان گزارش همچنین به باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا توصیه کرده‌اند که از نیروهای برانداز در ایران حمایت کند و از مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان میلیون‌ها ایرانی ناامید از تغییر یاد کرده است.

همچنین به اوباما در این گزارش یادآوری شده است که روحانی در خصوص مساله هسته‌ای ایران، تصمیم‌گیرنده نهایی نیست.

فاکس‌نیوز نماینده همان تفکری در آمریکا محسوب می‌شود که چند روز قبل و در آستانه تغییر دولت در ایران تندترین تحریم‌های خود را علیه جمهوری اسلامی ایران به‌تصویب رساند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
۰
۰
ایشون خیلی غلط كردند!
اااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
۰
۰
و مكرو و مكر الله والله خیرالماكرین
عباس
Netherlands
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
۰
۰
بعضی وقت ها انسان تعجب می كند كه این كشورهای پیشرفته با این امكانات چقدر خنگ و بی مغز هستند , من در آلمان كه یكی از پیشرفته ترین كشورهای صنعتی جهان است آنقدر خنگ و بی مغز دیدم كه تعجب می كنم این آلمان ها چگونه پیشرفت كردند یا در هلند همین طور در بریتانیا همچنین , این سناتور های آمریكایی آنقدر احمق هستند كه حرفهایی میزند كه به گاف معروف می شود , حالا فاكس نیوز كه اسم آن در كل جهان پیچیده شده اما آنقدر نویسنده بی فكر و ساده لوح دارد كه بهتر نویسنده فیلم های تخیلی هالیوود بشوند , ضد انقلاب همراه استكبار بیش از ٣٤ سال است كه تلاش كردند اما بی فایده بود زیرا ملت مسلمان ایران هر فتنه ای را خنثی می كند , این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیمه ملت ایران است چرا كه با تمام مشكلات كه وجود دارد این نظام , نظامی مردمی بر اساس مردم سالاری دینی است و مردم پشتیبان بزرگ این نظام مقدس هستند . یا حق

نیازمندی ها