برخود با خسوس به دلیل توهین به هاشم‌زاده

ارتباط صرافی دوبی با افتخاری چیست؟

شمس: افراد مدنظرشان نرفتند، داوران را محروم کردند

رد پای مسئولان اخلاق در ارسال بازیکن به عراق مشهود است

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: چون افراد مد نظر آقایان به کویت نرفتند آقایان داوران را محروم کردند.
کد خبر: ۵۸۴۶۶۶
رد پای مسئولان اخلاق در ارسال بازیکن به عراق مشهود است

حسین شمس در گفت‌وگو با فارس در خصوص محرومیت سه داور فوتسال که در تورنمنت کویت حاضر شده بودند و همچنین اخراج صدرالدین موسوی از کمیته داوری فدراسیون فوتبال به علت حضور در این تورنمنت عنوان کرد: در حالیکه در خصوص این مسائل باید کمیته داوری تصمیم بگیرد، جای تعجب دارد که کمیته اخلاق در این خصوص اظهارنظر کرده است به این کمیته چه ربطی دارد که درباره این مسئله تصمیم گرفته است.

وی ادامه داد: اطلاعات آقایان ضعیف است. این مسابقات زیر نظر AFC برگزار می‌شود و شاید به خاطر اینکه دو داوری که فدراسیون مد نظرش بود به این مسابقات اعزام نشدند آنها از این موضوع شاکی هستند، قرار بود یک داور شیرازی و یک داور شمالی به این مسابقات بروند که این افراد مورد تأئید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار نگرفتند. اگر این دو به مسابقات اعزام می‌شدند هیچ اشکالی وجود نداشت اما حالا که آنها راهی مسابقات نشدند برای نفرات اعزامی محرومیت و اخراج در نظر می‌گیرند.

شمس تصریح کرد: حالا سه داور ما سه جام 17 کیلویی هم دریافت کردند که حقشان است. افرادی که یک ماه زحمت کشیده‌اند نفری دو سه هزار دلار حق داوری گرفته‌اند و به دست دوستان آقایان نرسیده، اما دلیلی نمی‌شود که اصل مسابقات را زیر سوال ببرند. مسئولان AFC گفتند برای دومین دوره هم این داوران برای مسابقات اعزام شوند.

سرمربی سابق تیم ملی یادآور شد: چرا کمیته اخلاق دخالت می‌کند؟ اگر محرومیتی قرار است صورت بگیرد باید از سوی کمیته داوری انجام شود. این تصمیم آقایان معلوم است از کجا نشات می‌گیرد. وقتی دوستان آنها به مسابقات نرفتند چنین تصمیم‌هایی گرفتند. در آینده نزدیک همه این افراد رسوا خواهند شد.

وی اظهار داشت: نامه فدراسیون کویت هم وجود دارد که داوران را برای مسابقات جهانی دعوت کرده است. کیمته داوران AFC به دنبال این است که چه کسانی داوران ایرانی را محروم کرده است زیرا فدراسیون ایران در برگزاری این مسابقات دخالتی نداشته است.

شمس یادآور شد: کمیته اخلاق محترم، اما رد پای مسئولان این کمیته در فرستادن چند بازیکن و مربی به کشورهای دیگر مخصوصا عراق کاملا روشن و مشخص است و من با سند این صحبت‌ها را می‌کنم و اثبات خواهم کرد. آقایان در فدراسیون نقش واسطه را بازی می‌کنند تا نفرات خود را به مسابقات اعزام کنند. دولت جدید که بر سر کار آید تمام اتفاقات را به او گزارش می‌دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها