استاندار کرمان گفت: بر اساس برآورد اولیه، میزان خسارت وارد شده به کارخانه روغن نباتی گلنار ناشی از آتش سوزی حدود۲۰۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۵۸۴۱۵۹
200 میلیارد خسارت حریق کارخانه گلنار کرمان

به گزارش ایرنا، اسماعیل نجار روز سه شنبه در بازدید از این کارخانه افزود: از لحظات اول وقوع حادثه آتش سوزی در این کارخانه، تمام دستگاه‌های استان برای خاموش کردن آتش بسیج شدند و تلاش قابل تقدیری انجام دادند.

وی از ادامه فعالیت خط تولید کارخانه روغن نباتی گلنار ابراز خرسندی کرد و گفت: هم اکنون سه هزار و۷۰۰ قوطی روغن آماده عرضه در این کارخانه وجود دارد و تا شب گذشته ۲۸۰ تن محصول تولید شده است که از امروز به ۳۰۰ تن می‌رسد.

استاندار کرمان تصریح کرد: روحیه کار و تلاش را بین کارکنان و کارگران این کارخانه مشاهده کردم که جای تقدیر دارد.

وی تاکید کرد: کارخانه گلنار بیمه است و لازم است همه واحدهای صنعتی و کارخانجات، نسبت به بیمه کردن واحدهای خود اقدام کنند.

وی افزود: استان کرمان آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه را دارد.

رئیس هیات مدیره کارخانه گلنار نیز از استاندار، فرماندار، شهردار، واحدهای امداد و نجات، فرودگاه، ارتش، شهرداری‌ها و همه کارخانجات اطراف که در نزدیکترین زمان برای مهار آتش بسیج شدند، تقدیر کرد.

جواد ورزیده کار افزود: اگر این اقدامات نبود، بدون تردید با توجه به گرمای هوا و اشتعالزایی روغن، کل کارخانه آتش می‌گرفت و فاجعه‌ای برای اشتغال استان رخ می‌داد.

کارخانه روغن نباتی گلنار عصر یکشنبه این هفته دچار آتش سوزی مهیب شد که مهار و اطفای این آتش حدود ۱۳ ساعت طول کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها