دزد‌ها پس از واژگونی 3 خودرو فرار کردند

دو سارق سابقه‌دار که خودروی پرایدی را در منطقه ملارد دزدیده و پس از فرار از ایست بازرسی پلیس، سه خودرو را درهم کوبیده و متواری شده بودند، متوقف شده و یکی از آنها دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۳۰۲۹
دزد‌ها پس از واژگونی 3 خودرو فرار کردند

به گزارش جام‌جم، شامگاه دوم مرداد، ماموران کلانتری 12 اندیشه به یک خودروی پراید که دو سرنشین داشت مشکوک شده و از راننده خواستند خودرو را متوقف کند، اما راننده بسرعت از محل متواری شد.

ماموران، خودروی پراید را تعقیب کردند که در پی این تعقیب و گریز، خودروی متهمان به دلیل سرعت بالا با دو خودروی پراید تصادف کرد و آن دو را درهم کوبید و ادامه مسیر داد.

متهمان سعی می‌کردند از دست پلیس فرار کنند تا این‌که در نزدیکی منطقه فرارت در شهریار با یک خودروی پژوی در حال حرکت تصادف کرده و پس از واژگون کردن آن، متوقف شدند.

دستگیری یک سارق

متهمان پیاده به فرار ادامه دادند که ماموران پس از طی مسافتی یکی از آنها را دستگیر کردند و دیگری متواری شد.

متهم دستگیر شده به کلانتری انتقال یافت و ماموران به کمک مردم توانستند راننده خودروی پژوی واژگون شده را که به‌طرز معجزه‌آسایی زنده مانده بود، از خودرو بیرون بیاورند.

متهم در بازجویی اولیه با اظهارات ضدونقیض ادعا کرد خودرو متعلق به دوستش بوده و به تحریک او از ایست بازرسی پلیس فرار کرده و سه خودرو را درهم کوبیده است.

خودروی توقیفی مسروقه بود

در ادامه تحقیقات، ماموران با استعلام از اداره راهنمایی و رانندگی، صاحب خودروی پراید توقیف شده را پیدا کردند و با احضار او به کلانتری، معلوم شد همان شب خودرویش که در محدوده چهارراه ملارد پارک بوده سرقت شده و موضوع را به کلانتری محل گزارش داده است. این بار متهم اعتراف کرد با همدستی دوستش، خودروی شاکی را دزدیده است.

اعتراف سارق حرفه‌ای

متهم با انتقال به شعبه دوم بازپرسی دادسرای شهریار در تحقیقات قضایی گفت: یک سال پیش به اتهام سرقت خودرو دستگیر و زندانی شدم. در زندان با مردی به نام علی که معتاد بود و در زمینه سرقت خودرو فعالیت داشت آشنا شدم و پس از آزادی با یکدیگر ارتباط داشتیم.

متهم اضافه کرد: روز قبل از حادثه علی به سراغم آمد و گفت، خودروی پرایدی را دزدیده، اما به‌دلیل نقص فنی نمی‌تواند آن را روشن کند. همراه او به چهارراه ملارد رفتم و خودرو را روشن کردم. سپس دو نفری با سوار شدن در آن فرار کردیم. وقتی در مسیر به ایست بازرسی پلیس نزدیک شدیم، همدستم علی از من خواست از محل دور شویم و من هم بدون توجه به اخطار‌های پلیس متواری شدم و در میانه راه با درهم کوبیدن دو خودرو و واژگون کردن خودروی دیگری متوقف شدم. در جریان این حادثه همدستم فرار کرد.

بنا بر این گزارش، متهم با دستور بازپرس ولایی کبریا، رئیس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت. جستجو‌ها برای دستگیری همدست فراری متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها