«پویا پلنگ» دستگیر شد

سارق سابقه داری معروف به «پویا پلنگ» که با دیلم، کلاف درب خودروهای شهروندان ساکن در محدوده خیابان کارگر را تخریب و مبادرت به سرقت می کرد با شلیک ماموران دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۲۴۳۲
«پویا پلنگ» دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس سرگرد کیومرث حسنوند رییس کلانتری 112 ابوسعید گفت: در پی ازدیاد وقوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح حوره استحفاظی این یگان شناسایی سارقین مد نظر قرارگرفت به همین منظور پرونده ای در این ارتباط در کلانتری تشکیل و به طور ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به دایره تجسس ماموران تخصصی این یگان ضمن تحقیق از مالباختگان دریافتند اغلب سرقت ها به روش تخریب کلاف درب خودرو صورت پذیرفته است به همین منظور ماموران با ترسیم چهره فرضی سارقان سابقه دار و آزاد شده از زندان و تصاویر آنان را در اختیار واحدهای گشتی قرار دادند.

در بررسی فایل مجرمین سابقه دار و مجرمین رها شده از زندان مشخص شد یکی از مجرمان سابقه دار که «پویا.ش» معروف به «پویا پلنگ» نام دارد در این زمینه اقدام به سرقت می کند به همین منظور عملیات شناسایی و دستگیری این تبهکار حرفه ای از سرگرفته شد.

سرگرد حسنوند افزود: با به دست آمدن هویت متهم محل های تردد وی تحت تعقیب و مراقبت پلیسی قرار گرفت تا اینکه بامداد شنبه 29 تیرماه متهم در حالیکه در خیابان کارگر جنوبی کوچه فخرالسادات در حال سرقت از یک دستگاه خودرو پراید بود شناسایی که متهم با مشاهده واحد گشت شد.

با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و در ادامه در حالیکه متهم به اخطار پلیسی توجه ایی نمی کرد و مدام به فرار خود ادامه می داد ماموران ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح پس از شلیک چهارم تیر هوایی بازدن یک تیر به زانوی راست متهم وی را زمینگیر کرده و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهم آلات و ادوات سرقت نظیر دیلم، انبردست و پیچ گوشتی کشف شد، اظهار کرد: نامبرده پس از دستگیری بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت در خلال بازجویی های پلیسی و پس از مواجه حضوری با شکات هنگامیکه خود را در برابر شواهد و قراین دید چاره ای جز اعتراف نداشته و صراحتاً به جرائم ارتکابی اقرار کرد و گفت:ضمن پرسه زنی در خیابان های خلوت با استفاده از دیلم، کلاف درب خودرو ها را کج و اقدام به سرقت لوازم خودروها می کنم.

رییس کلانتری 112 ابوسعید با اشاره به اینکه بیش از 10شاکی متهم را شناسیایی کرده اند،خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرای ناحیه 11 تهران فرستاده که با قرار سنگین از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
۰
۰
خدا نابودش كنه
شیپورچی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
۰
۰
انشاالله یه روزم تیمورپلنگ دستگیر شه !!!

نیازمندی ها