حرفه ای ترین سارق لوازم خودرو در تهران

رضا گوریل دستگیر شد

با اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس تهران «رضا گوریل» حرفه ای ترین سارق لوازم خودرو در تهران به اتفاق همدستانش در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۹۶۷۹
رضا گوریل دستگیر شد

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علی کبودوند رییس کلانتری 153شهرک ولیعصر (عج) گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و پاسخگویی به مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان به ویژه سارقان خودرو و لوازم خودرو که از جمله جرایم شایع سطح حوزه استحفاظی جنوب تهران می باشد، اکیپی از کارآگاهان دایره تجسس این یگان تحقیقات خود را در خصوص شناسایی سارق و یا سارقان آغاز کردند.

با وصول چندین فقره شکایت شهروندان مبنی بر اینکه راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت لوازم خودروهایشان می کند و با توجه به اینکه یکی از مالباختگان توانسته بود چهار رقم آخر شماره پلاک این موتورسیکلت را یادداشت و آن را در اختیار ماموران قرار دهد، ماموران موفق شدند با استعلامات صورت گرفته مشخصات کامل پلاک را شناسایی و در نهایت آدرس محل سکونت متهم در خیابان ابوسعید کوچه طبرستان را به دست آورند.
 
سرهنگ کبودوند افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم با مقام قضایی شمارش معکوس برای دستگیری سارق جوان کلید خورد به همین منظور عوامل تجسس کلانتری به محل سکونت متهم اعزام و پس از رعایت موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه وی که در یک باب آپارتمان مجردی بود ورود کردند.
 
وی اضافه کرد:هنگامیکه متهم خود را در چنگال قانون گرفتار دید اقدام به تهدید و درگیری کرد از طرفی برادر و داماد متهم نیز از اجرای حکم قضایی ممانعت نموده و سعی داشتند با ایجاد درگیری و جوسازی «رضا گوریل» متهم اصلی پرونده را فراری دهند که با اقتدار پلیس همه متهمان دستگیر و تحت الحفظ به کلانتری منتقل شدند.
 
این مقام مسئول در پلیس پایتخت اظهار کرد: متهمان که همگی دارای سابقه کیفری هستند در خلال بازجویی های فنی و پلیسی لب به اعتراف گشوده و گفتند:با همدستی شخصی بنام «رسول» اقدام به سرقت لوازم خودرو می نمایند و اموال مسروقه را در میدان شوش به مالخران می فروشند.
 
رییس کلانتری 153شهرک ولیعصر(عج) در پایان با اشاره به اینکه تاکنون 11 تن از مالباختگان متهمان را شناسایی کرده و خواستار پیگیری پرونده هایشان شده اند،خاطرنشان کرد:تحقیقات تکمیلی در جهت شناسایی همدستان و مالخران این متهم کماکان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
شهرك ولیعصر ع
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
۰
۰
با سلام احترام طبق قانون باید از این انگل جامعه و همدستش برخورد جدی كرد و قوه قضاییه باید این دزد خشن و ارازل اوباش را به جرم و شلاق و حبس طولانی محكوم كند ودر نهایت در همان محله حلقه آویز بشه و داماد و برادر وی نیز توانی كردند باید محاكمه بشوند كه شریك جرم هستند با تشكر از مأموران انتظامی و آگاهی و...
دایی قی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
۰
۰
اینها كی هستن كه برای خودشون از این اسمها انتخاب می كنند گوریل باید بگن رضا پشه بچه سوسول
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
۰
۰
اعدام كه نمی شه بكنی فردا بی بی سی رو چكارش می كنی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها