پس از جذب آنـــــدرانیک تیموریان، باشگاه استقلال رضایت جـــــــوادنکونام را هم جلب کرد تا یک فصل دیگر با پیراهن آبی به میدان برود؛ دو بازیــکنی که عــــلی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال جذب آنها را موفقیتی بزرگ برای خود دانست.
کد خبر: ۵۸۰۸۱۰

جــواد نکونام کاپیتان تیم ملی با وجود آن‌که پیشنهاد دو میلیون دلاری از باشگاه الشارجه دریافت کرده و تا یک قدمی پیوستن به این باشگاه اماراتی پیش رفته بود، ظاهرا با توجه به وجود قرارداد دوساله با استقلال و مخالفت سازمان لیگ برای پیوستن بازیکنان ایرانی به لیگ امارات، در نهایت پذیرفت یک فصل دیگر با استقلال به میدان برود.

نکونام در شرایطی مجاب به ماندن در استقلال شد که بنا به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال این باشگاه فصل قبل تعهدات مالی‌اش را در قبال این بازیکن عملی نکرده بود؛ تعهداتی که محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به طعنه آن را دو میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان و بابت این موضوع هم به قول خودش از باشگاه رقیب، انتقاد کرده بود.

به هر ترتیب علی فتح‌الله‌زاده که حالا با جذب تیموریان و نکونام مسئولیت خود را در فصل نقل و انتقالات تمام شده می‌داند، در این باره گفت: متاسفانه پارسال نتوانستیم پول جواد نکونام را آن گونه که قرارگذاشته بودیم پرداخت کنیم و او بابت این موضوع دلخور بود، من با تشریح شرایط مالی فصل گذشته استقلال از او عذرخواهی کردم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به این موضوع که وزیر ورزش و جوانان وعده داده است از باشگاه استقلال حمایت مالی کند، یادآور شد:چند روز منتهی به چهارشنبه شب خیلی به من سخت گذشت، اما حالا با خوشحالی اعلام می کنم که آندرانیک تیموریان و جواد نکونام نوش جان هواداران.

فتح‌الله‌زاده درباره چگونگی جذب تیموریان هم گفت: طبق قرارداد یکساله‌ای که با تیموریان بسته‌ایم، باشگاه استقلال متعهد شد در صورتی که تیم قطری که به تیموریان پیشنهاد داده ظرف دو هفته آینده، بتواند رقم پیشنهادی آندرانیک را بپذیرد، او راهی قطر می‌شود، در غیر این صورت او بازیکن ما خواهد بود و در فصل جاری استقلال را همراهی می‌کند.

تساوی مقابل ذوب‌آهن و بی‌خبری قلعه‌نویی

اما استقلالی‌ها در شرایطی روز پنجشنبه در یک دیدار دوستانه برابر ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت دادند که امیر قلعه‌نویی، سرمــــــربی آبی‌ها در پایان این بازی اظهار نظر جالبی کرد و درباره شرایط جذب نکونام و تیموریان گفت: تیموریان ظاهرا کمی مصدوم است و از نکونام بی‌خبرم، چون فتح‌الله‌زاده ساعت 12 چهارشنبه شب به من زنگ زد و از توافق با نکونام چیزی نگفت.سرمربی استقلال در مورد مشکل هافبک بازیساز عنوان کرد: باید این مشکل را حل کنیم. اکنون جاجا به استقلال آمده و اگر یک بازیکن خارجی دیگر نیز بگیریم می‌توانیم این مساله را برطرف کنیم.قلعه‌نویی در مورد این‌که آیا بازیکنان خارجی می‌توانند جای جباری را پر کنند، گفت: چیزی که ما دیدیم خوب بودند، اما باید ببینیم در زمین چقدر توانایی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها