عاملان جنایت جسد جوان گمشده را به دره انداخته بودند

جنایت شرور انتقامجو در​ کوهستان

متهم با وعده پرداخت حقوق 1.5 میلیون تومانی دختران را فریب می‌داد

دستگیری مرد فریبکار و پسر انتقامجو

مرد شیاد با فریب دختران، به آنها وعده کار و بازاریابی اینترنتی با حقوق یک میلیون و 500 هزار تومان می‌داد.
کد خبر: ۵۷۱۸۰۱
دستگیری مرد فریبکار و پسر انتقامجو

مرد شیاد که به بهانه استخدام و ازدواج با دختران دم‌بخت، آنها را فریب داده و لپ‌تاپ‌هایشان را می‌دزدید و مرد جوانی که به قصد انتقامگیری از استاد خود یک سایت غیراخلاقی به نام وی راه‌اندازی کرده بود، از سوی پلیس فتای استان خراسان‌رضوی دستگیر شدند.

به گزارش جام‌جم، سرهنگ محسن عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: چندی پیش دختر جوانی با حضور در پلیس فتا، از مردی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی در سایت همسریابی اینترنتی با مرد جوانی که خود را مدیرعامل یک شرکت بازرگانی معرفی می‌کرده، آشنا شده و مرد جوان با ابراز علاقه به وی وعده ازدواج داده و از او خواسته برای فروش اینترنتی کالا‌های شرکتش در قبال دریافت ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان حقوق ، با او همکاری کند.

وی افزود: در ادامه مشخص شد، خواستگار قلابی از او خواسته لپ‌تاپش را در اختیار وی قرار دهد تا نرم‌افزار مربوط به فعالیت‌های اینترنتی شرکت را در آن نصب کند و با گرفتن لپ‌تاپ دختر جوان، متواری شده است.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی یادآور شد: با طرح این شکایت، جستجوی پلیس فتا برای دستگیری مرد سارق آغاز شد تا این که دختران دیگری هم با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌رضوی، از مردی به اتهام سرقت لپ‌تاپ‌‌های خود شکایت کردند.

دستگیری متهم

عرفانی خاطرنشان کرد: با جمع‌بندی اطلاعات و تحقیق از شاکیان معلوم شد آنها نیز در دام مرد شیاد گرفتار شده‌اند و اموالشان از سوی وی سرقت شده است.

در ادامه معلوم شد، تصاویر رایانه‌ای از متهم فراری که پلیس در تعقیبش است، با هم مطابقت دارد. به این ترتیب مرد سارق تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و سرانجام مخفیگاه او در استان خراسان شمالی شناسایی و وی دو روز پیش دستگیر شد.

وی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی، به فریب دختران دم بخت و سرقت اموال آنها اعتراف کرد.

متهم با اشاره به نحوه سرقت‌هایش گفت: در سایت‌های همسریابی اینترنتی با معرفی خود به عنوان مدیرعامل شرکت بازرگانی، با دختران دم‌بخت ارتباط اینترنتی برقرار و اعتمادشان را جلب می‌کردم. سپس با وعده ازدواج، از آنها می‌خواستم به عنوان بازاریاب اینترنتی با شرکت من همکاری کنند.

وی اضافه کرد: با این ترفند، دختران جوان را به دام می‌انداختم و از آنها می‌خواستم دستگاه‌های لپ‌تاپ خود را در اختیارم قرار دهند تا نرم‌افزاری را در آن نصب کنم و پس از گرفتن لپ‌تاپ‌ها، متواری می‌شدم. پس از سرقت اطلاعات دختران از رایانه‌هایشان، لپ‌تاپ‌ها را می‌فروختم.

قصد داشتم با اطلاعات سرقت شده از شاکیان، از آنها اخاذی کنم که پیش از هر اقدامی دستگیر شدم.

با اعتراف متهم، او با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

انتقام شاگرد از استاد

عرفانی همچنین با اشاره به دستگیری یک متهم دیگر که یک سایت اینترنتی غیراخلاقی به نام استاد دانشگاه خود راه‌اندازی کرده بود، گفت: چند روز پیش زنی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی و معرفی خود به عنوان استاد دانشگاه با طرح شکایتی عنوان کرد تصاویر خصوصی‌اش سرقت و در یک سایت غیراخلاقی که به نام وی راه‌اندازی شده، همراه شماره تلفن وی درج و همین موضوع باعث ایجاد مزاحمت و آبروریزی وی شده است.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی یادآور شد: با شکایت این زن، تحقیقات پلیس فتا در این ارتباط آغاز و معلوم شد مرد جوانی این سایت غیراخلاقی را راه‌اندازی کرده است که با هماهنگی قضایی وی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

اعتراف متهم

متهم در مواجهه با شاکی، از سوی وی شناسایی و به عنوان یکی از دانشجویانش معرفی شد.

در تحقیق از متهم معلوم شد، او وقتی نتوانسته از استادش نمره قبولی بگیرد، عکس‌های خصوصی استادش را از رایانه شخصی او که در دفتر دانشگاه جا مانده بوده، دزدیده و با راه‌اندازی سایت اینترنتی مشخصات و عکس‌های او را در آنجا قرار داده و با درج شماره تلفن استاد خود، با این کار برایش ایجاد مزاحمت کرده است.

بنابراین گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها