فناوری دیجیتال

شارژ تلفن همراه با انرژی خورشید: این شارژر را کافی است در معرض نور خورشید قرار دهید. این سیستم به عنوان مبدل انرژی عمل کرده و بلافاصله انرژی دریافتی از نور خورشید را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۵۷۹۲۷۳
فناوری دیجیتال

حالا شما می‌توانید در حالی که در کوه و دشت و صحرا مشغول تفریح و لذت بردن از طبیعت هستید، تلفن‌همراه یا دوربین عکاسی‌تان را شارژ کنید. این شارژرها همچنین می‌توانند بخشی از انرژی نور خورشید را در طول روز ذخیره کنند تا در مواقعی که ردپایی از خورشید در آسمان یافت نمی‌شود هم به داد شما برسند.

 فشار سنج دیجیتالی

استفاده از برنامه‌ها و ابزارهای دیجیتال در حوزه پزشکی نقش مهمی در افزایش میزان دقت مراقبت‌های پزشکی دارد.

یکی از این ابزار‌ها دستگاه‌های اندازه‌گیری فشار خون است که از قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند برخوردار است. این دستگاه به دور بازو بسته و به گوشی تلفن‌همراهتان متصل می‌شود.

با فعال‌شدن برنامه کاربردی اختصاصی این دستگاه که روی گوشی تلفن‌همراهتان نصب شده است، اطلاعاتی درباره میزان فشار خون و همچنین شدت ضربان قلبتان روی نمایشگر گوشی تلفن‌همراه شما نمایش داده می‌شود.

می‌توان سابقه‌ای از این اطلاعات را در حافظه گوشی ثبت و از آن برای بررسی وضع سلامت در بازه‌های زمانی مختلف استفاده کرد یا این اطلاعات را برای ثبت در پرونده پزشکی به مرکز درمانی که بیمار تحت نظر آن است، ارسال کرد.

چاپگر همراه

این چاپگر بی‌سیم به همه ابزارها از گوشی تلفن‌همراه، تبلت یا لپ‌تاپ شما متصل شده و دستور چاپ را اجرا می‌کند. به این ترتیب می‌توانید به جای فهرست خرید دستی از فهرست چاپی استفاده کنید. فقط باید برای یک‌بار همه گزینه‌های مورد نظرتان را در گوشی تلفن‌همراهتان وارد کنید.

اگر قصد خرید داشته باشید از میان این گزینه‌ها کالاهایی که نیاز دارید انتخاب می‌کنید و پس از اعلام دستور چاپ، از این چاپگر یک فهرست چاپی تحویل می‌گیرید.

صفحه‌ کلیدی برای گوشی تلفن‌ همراه

کاربرانی که می‌خواهند از گوشی تلفن‌همراهشان برای تایپ متن‌های طولانی استفاده کنند اغلب دچار مشکل می‌شوند؛ چراکه صفحه کلید بیشتر گوشی‌های هوشمند از نوع لمسی و بسیار کوچک است.

اگر به یک صفحه‌کلید بی‌سیم برای گوشی تلفن‌همراهتان نیاز دارید این صفحه کلید‌های بلوتوثی به دردتان می‌خورد.

این صفحه‌کلید سیلیکونی را می‌توانید به آسانی تا کرده و داخل کیف‌تان قرار دهید.با استفاده از ارتباط بلوتوثی می‌توانید از این صفحه‌کلید برای گوشی تلفن‌همراه، تبلت یا حتی رایانه‌های رومیزی استفاده کنید.

برای تامین انرژی مورد نیاز این صفحه‌کلید از باتری‌های یون لیتیومی قابل شارژ استفاده می‌شود که می‌تواند برای مدت زمان یک هفته پاسخگوی نیازهای روزمره کاربران باشد.

دوربین‌هایی که می‌پوشید

در زندگی همه ما لحظات خاطره‌انگیزی وجود دارد که فیلمبرداری از آن ثانیه‌های شیرین برایمان بسیار باارزش است.

استفاده از گوشی‌های هوشمند یا دوربین‌های فیلمبرداری سبکی که کار کردن با آنها بسیار ساده است، می‌تواند راهکار مناسبی باشد، اما گاهی استفاده از این ابزارها هم دست و پاگیر است و در نتیجه شما را از ثبت این خاطرات منصرف می‌کند اما دوربین‌های پوشیدنی می‌تواند تجربه‌ای ساده‌تر از فیلمبرداری باشد؛ بویژه برای آن دسته از افرادی که دائم در جنب و جوش هستند.

این دوربین‌های ساده و کم وزن براحتی روی لباس نصب شده و این امکان را به شما می‌دهند در حالی که از کوه یا دره عبور می‌کنید از مناظر اطرافتان براحتی فیلم بگیرید.

سفر به گذشته با فناوری‌های مدرن

ورود ابزارهای جدید و مدرن به زندگی امروز دیگر جایی برای خودنمایی ابزارهای قدیمی باقی نمی‌گذارد و تنها در گوشه‌ای از انباری‌های قدیمی که سکونتگاهی ابدی برای ابزارهای قدیمی است می‌توان ردپایی از آنها را یافت، اما یاد خاطرات گذشته برای آنها که جوانی‌شان را با این ابزارها گذرانده‌اند خالی از لطف نخواهد بود.

استفاده از گوشی‌های هوشمند در قابی از ضبط صوت‌های قدیمی می‌تواند تا حدی خاطرات گذشته را در ذهن تداعی کند.

در حقیقت در این ضبط صوت‌ها در محفظه نوارکاست گوشی هوشمندتان را قرار می‌دهید و با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور کوچکی که برای آن در نظر گرفته شده، فایل‌های صوتی موردنظرتان را پخش می‌کنید. علاوه براین می‌توانید از طریق این ضبط صوت به رادیوی گوشی تلفن هوشمندتان هم دسترسی داشته باشید.

 تبدیل گوشی به حسگر

شاید تصور این‌که گوشی تلفن‌همراهتان بتواند شما را از خطر نجات دهد تا حدی دور از ذهن باشد. اما با قرار گرفتن گوشی روی سخت‌افزاری که از قابلیت ردیابی گازهای خطرناک در محیط اطرافتان برخوردار است، می‌توانید از آن به عنوان یک حسگر مناسب استفاده کنید.

اطلاعات دریافتی درباره محیط اطراف و هوایی که تنفس می‌کنید از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی به کاربر اعلام می‌شود.

اگر پاسخی از سوی کاربر دریافت نشد این برنامه بلافاصله با مرکز خدمات اورژانس تماس گرفته و این مرکز را از وضع شما مطلع می‌کند.

همچنین این حسگر می‌تواند هر گونه اثری از گاز بی‌بو و کشنده منو‌اکسید‌کربن را نیز بلافاصله شناسایی کند.

انتشار این گاز در محیط موجب مسمومیت و بیهوشی افراد می‌شود، اما با قرار دادن گوشی روی این حسگر بویژه در فصول سرد سال می‌تواند مانع از مسمومیت ناشی از قرار گرفتن در معرض این گاز خطرناک شود.

 سالن اپرای همراه

بلندگوهای سبک و کوچک MSP-300‌ ساخت شرکت کره‌ای ال.جی را می‌توان با خود به هرجایی حمل کرد.

این مجموعه را که از سه بلندگوی قابل اتصال به هم ساخته شده اگر در فاصله و زاویه مناسبی از هم قرار دهید، صدایی سه‌بعدی و واضح و پرکیفیت به شما ارائه می‌کند.

آن هم در حالی که توسط یک رابط 3.5 میلی‌متری به خروجی هدفن گوشی شما وصل شده است البته این همه کیفیت و حجم صدا آسان به دست نمی‌آید. این سه قلوهای به هم چسبیده را باید به ازای هر هفت ساعت پخش موسیقی، یک‌بار شارژ کرد.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها