۶ راهکار برای خوشبخت کردن خود و همسرتان

چه کنم تا قلب شوهرم را در دست گیرم؟!

یک زن، یک مرد، یک زندگی و دیگر هیچ. اگر به این گفته اعتقاد داشته باشیم و بدانیم وقتی ازدواج می‌کنیم، قرار است تا پایان عمر کنار هم بمانیم و همه نیازهای یکدیگر را برطرف کنیم، آن‌وقت به خیلی از مسائل طور دیگری نگاه خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۷۷۸۴۶

این ‌که ما خود را در قبال تمام نیازهای همسرمان مسئول بدانیم، در رفتارهای ما تاثیر زیادی خواهد داشت. برای مثال خانمی که می‌پذیرد در جامعه ایرانی حتی اگر در بیرون از منزل اشتغال داشته باشد، باز هم باید به غذای همسر و فرزندانش رسیدگی کند، خیلی راحت‌تر و موفق‌تر این وظیفه را انجام خواهد داد و از این کار لذت هم خواهد برد و عاشقانه با تمام خستگی آشپزی خواهد کرد ، اما اگر این نقش را نپذیرد و بگوید چه کسی می‌گوید من چنین وظیفه‌ای دارم، آن‌وقت اگر هم بنا به ضرورت آشپزی کند، نه خود از این کار لذت می‌برد و نه نتیجه خیلی مطبوع خواهد شد.

 

پس در قدم اول، پذیرش نقش‌های زن و شوهری و به دنبال آن تقسیم وظایف مهم است، اما برخی نقش‌ها برای زن و مرد یکجور تعریف می‌شود. یعنی هر دو وظیفه دارند آن را انجام دهند و همسرشان را همراهی کنند. یکی از این وظایف و انتظارات که گاهی خجالت می‌کشیم در مورد آن صحبت کنیم، رفع نیاز جنسی طرف مقابل است؛ مهم‌ترین نیاز هر زن و مردی که شاید علت اصلی ازدواج آنها بوده است، اما بعد از ازدواج خیلی زود فراموش می‌شود و به صورت یک کار روزمره درمی‌آید.

خواسته‌های جنسی و فانتزی‌هایی که هر کس در ذهنش دارد، خیلی اوقات قربانی شرم و حیایی می‌شود که به غلط در ساختار برخی خانواده‌های ایرانی وجود دارد. این روزها شاهد جدایی‌ها و بی‌وفایی‌هایی هستیم که دلایل مختلفی را برای وقوع‌شان مطرح می‌کنند، اما در واقع جای خالی یک رابطه زناشویی درست در خانه می‌تواند عاشق‌ترین زوج‌ها را تا مرز جدایی پیش ببرد.

برای استحکام روابط زناشویی به چند نکته توجه کنید:

ـ به ظاهرتان رسیدگی کنید. فکر نکنید وقتی در یک خانه زندگی می‌کنید دیگر مهم نیست چگونه به نظر برسید. جاذبه ظاهری‌تان را حفظ کنید.

ـ معطر بودن می‌تواند در روابط زن و شوهر معجزه کند. همیشه خوشبو باشید و اگر از سر کار می‌آیید یا آشپزی کرده‌اید، با​ دوش‌گرفتن و تعویض لباس خود را برای دیدار با همسرتان آماده کنید. بوی قرمه‌سبزی اشتها‌برانگیز است، اما این بو روی لباس همسر می‌تواند خیلی دفع‌کننده باشد. معطر بودن فقط استفاده از عطر نیست.
مسواک زدن و دهان خوشبو داشتن را جدی بگیرید.

ـ شما و همسرتان، نزدیک‌ترین رابطه را با هم دارید. گاهی شوخی‌های کلامی و حتی پیامک‌هایی که شیطنت‌آمیز است می‌تواند به استحکام رابطه‌تان کمک کند.

ـ چند وقت یکبار یک شب رویایی برای خود بسازید. می‌توانند بچه‌ها گاهی منزل پدربزرگ و مادربزرگ بمانند و شما یک خانه دو نفره را تجربه کنید.

اگر احساس کردید رابطه‌تان با تمام مراقبت‌هایی که می‌کنید، سرد شده یا مشکل خاصی پیش آمده، تعلل نکنید و خیلی زود با پزشک و مشاور در ارتباط باشید.

>> چاردیواری/ ندا داوودی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها