دستبرد مسلحانه 2 دختر جوان به آرایشگاه‌های زنانه

دو دختر جوان که از آرایشگاه‌های زنانه، طلای تازه عروس‌ها را مسلحانه سرقت می‌کردند، در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۷۷۴۶۱

به گزارش مهر، ساعت 16 و 30 دقیقه سیزدهم تیر امسال زنی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از دستبرد مسلحانه دو دختر به آرایشگاهش خبر داد. دقایقی بعد ماموران کلانتری 161 ابوذر خود را به محل حادثه رساندند.

مدیر آرایشگاه گفت: ساعت 16 دختر جوانی که از قبل وقت گرفته بود، همراه دختر دیگری وارد آرایشگاه شد و پس از دقایقی یکی از آنها با سلاح و دیگری با سرنگ پر از خون ما را تهدید و عنوان کردند به بیماری ایدز مبتلا هستند و اگر مقاومت کنیم، خون آلوده به ما تزریق می‌کنند. سارقان مسلح سپس با تهدید، طلاهای چند عروس را که در آرایشگاه بودند،سرقت و با خودروی 206 فرار کردند.

در پی این شکایت، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران عملیات پلیس پایتخت قرار گرفت و ساعت 21 همان شب متهمان سوار بر خودروی 206 در بزرگراه اشرفی اصفهانی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

متهمان پس از انتقال به مرکز پلیس، در بازجویی جرم خود را انکار کردند، اما در بازرسی بدنی آنها مقداری از طلاهای سرقتی کشف شد.سرهنگ عباس دانشجو، معاون عملیات پلیس تهران بزرگ در این باره گفت: متهمان به نام‌های مریم بیست ساله و الناز بیست و یک ساله به چند فقره زورگیری مسلحانه در پایتخت اعتراف کردند.بنابراین گزارش، تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها