24 تیر؛ آخرین مهلت تکمیل اینترنتی اطلاعات کارمندان

معاون هماهنگی معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری با بیان این‌که آخرین مهلت تکمیل درخواست شناسه نیروهای قراردادی و شرکتی بیست‌وچهارم تیرماه است، گفت: در صورت پایان مهلت قانونی، دسترسی دستگاه‌ها به این بخش از سامانه بسته خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۷۰۵۴

به گزارش فارس، طاهره پورشمسیان اظهار کرد: بیست‌وچهارم تیرماه جاری، آخرین مهلت تکمیل درخواست شناسه نیروهای قراردادی قدیمی و نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شد ه به قراردادی و کارگری در سامانه کارمند ایران توسط تمامی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

وی گفت: تا پایان مهلت قانونی اعلام شده باید آخرین اطلاعات کارمندان در این سامانه تکمیل تا تائید نهایی و صدور شناسه آن توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور صورت پذیرد.

معاون هماهنگی اجرای مقررات اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور افزود: یقیناً در صورت پایان مهلت قانونی، دسترسی دستگاه‌ها به این بخش از سامانه بسته خواهد شد و هرگونه مشکلات ناشی از تأخیر در خصوص این مهم متوجه دستگاه ذی‌ربط خواهد بود.وی اظهار کرد: سامانه کارمند ایران یک پدیده بزرگ در نظام اداری کشور است و برکات و نتایج آن در آینده مشاهده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها