کتیرایی: ورزش در صداوسیما با حمایت‌های مهندس ضرغامی نهادینه شده است

قهرمانی بانوان و مردان ورزشکار صداوسیما در جام کارکنان دولت

در مسابقه‌های ورزشی کارکنان دولت، امسال تیم‌های ورزشی صداوسیما در هر دو رده مردان و بانوان خوش درخشیدند و با کسب بیشترین مدال‌ها، در رده‌بندی کلی رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسیدند.
کد خبر: ۵۷۶۳۸۹

به گزارش جام‌جم ورزشی، در رقابت‌های ورزشی مردان(جام مولا) که در شش رشته برگزار شد سازمان صداوسیما با دو طلای تیمی در شنا و پینگ‌پنگ و دو نقره تیمی در فوتسال و طناب‌کشی به مقام نخست رسید و وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و دارایی دوم و سوم شدند.

در مسابقه‌های ورزشی بانوان دولت(جام حورا) نیز که در پنج رشته برگزار شد سازمان صداوسیما با دو طلای تیمی در والیبال و شنا، نقره آمادگی جسمانی و برنز طناب‌کشی به مقام قهرمانی رسید.

در مراسم اهدای جوایز این رقابت‌ها که در حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسن تقدس‌نژاد معاون اداری و مالی سازمان صداوسیما در سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، از تیم‌ها و ورزشکاران برتر با اهدای لوح قهرمانی و جوایز قدردانی شد.

بهزاد کتیرایی، مدیر تربیت بدنی صداوسیما با اشاره به این ‌که با حمایت‌های مهندس ضرغامی، ورزش در بین کارکنان این سازمان نهادینه شده است، به جام‌جم ورزشی گفت: خوشبختانه در حال حاضر با استقبال خوب کارکنان مرد و زن صداوسیما از فعالیت‌های ورزشی مواجه هستیم و این سازمان بجز رشته تیراندازی که سالن آن را در اختیار ندارد در تمام رشته‌ها فعال است. شاهد مثال نیز موفقیت و قهرمانی تیم‌های ورزشی این سازمان در رقابت‌های کارکنان دولت است.

وی افزود: بدیهی است توجه به ورزش، پویایی هر نهاد و سازمانی را به دنبال دارد و خوشبختانه رئیس سازمان با نگاهی عمیق به ورزش، شرایطی را فراهم آورده تا ما در سطحی وسیع به فعالیت پرداخته و سلامت و نشاط را بین کارکنان سازمان بسط و توسعه دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها