برگزاری امتحانات جبرانی مدارس از دوم تا ۱۸ شهریور

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش از ابلاغ هفت برگ برنامه امتحانات نهایی تمام رشته های تحصیلی دوره های متوسطه و پیش دانشگاهی شهریور ماه به ادارات کل این وزارتخانه در استان های کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۳۱۷
برگزاری امتحانات جبرانی مدارس از دوم تا ۱۸ شهریور

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، عبدالامیر عرفی گفت: امتحانات جبرانی دانش آموزان در بازه زمانی دوم تا 18 شهریور ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری تمامی امتحانات شهریور ماه دانش آموزان در ساعت ۱۰ صبح و تاکید به ادارات کل آموزش وپرورش برای فراهم کردن فضا و مکان مناسب برگزاری امتحانات، خاطرنشان کرد: نتایج این امتحانات تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید اعلام خواهد شد تا دانش آموزان بتوانند به موقع ثبت نام خود را انجام دهند.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش اظهارداشت: تمامی مناطق آموزش وپرورش کشور موظفند برنامه امتحانی ابلاغ شده را بدون هیچگونه دخل و تصرفی تکثیر و به مراکز آموزشی ارسال کنند.

عرفی افزود:هفت برگ برنامه امتحانات نهایی ابلاغ شده شامل پایه های سوم متوسطه رشته های نظری شیوه سالی – واحدی (روزانه) و نیمسالی- واحدی (بزرگسالان و داوطلبان آزاد)، رشته های فنی و حرفه ای و دوره پیش دانشگاهی (روزانه – بزرگسالان و داوطلبان آزاد) می باشد.

دانش آموزان دوره متوسطه و پیش دانشگاهی که در امتحانات خردادماه موفق به کسب نمره قبولی نشده اند، می توانند در امتحانات جبرانی شهریور ماه شرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
۰
۰
تروجون هر كسی كه دوست دارید ترو به این ماه عزیز قسم فیزیك پیش دانشگاهی اسون بگیرید
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
۰
۰
خدافقط كمكمان میكند,اول خودش بعدم همت وتلاش خودمون

نیازمندی ها