(فیلم)

کتک کاری در پارلمان تایوان

نمایندگان پارلمان تایوان فقط برای این به جلسه آمده بودند که با یکدیگر زد و خورد کرده، فنجان قهوه به سوی هم پرتاب کنند، یکدیگر را هل دهند یا موی هم را بکشند.
کد خبر: ۵۷۴۲۸۱
کتک کاری در پارلمان تایوان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از یورو نیوز، روز سه شنبه پارلمان تایوان صحنه یک زد و خورد عمومی میان نمایندگان اعم از زن و مرد بود. طرح اصلاح  یک لایحه مالیات در مورد سود سرمایه​گذاری ها در بازار بورس سهام علت دعوای نمایندگان بود.

پس از اینکه بحث و گفت و گوها در مورد این طرح به بن بست رسید نمایندگان ترجیح دادند برای قانع کردن موافق یا مخالف از شیوه دیگری استفاده کنند.

اعضای حزب حاکم کومینتانگ و اعضای احزاب مخالف به جان هم افتادند. در جریان دعوا موی زنان نماینده کشیده می شد ، نمایندگان گلوی یکدیگر را می فشردند، به سوی هم فنجان قهوه پرتاب می کردند.

زنان نماینده جیغ کشیده و یکی از آنها که ظاهرا از کتکی که خورده بود دردش آمده بود گریه می کرد. به هر حال دیروز که این طرح به نتیجه نرسید البته زد و خورد در پارلمان تایوان حادثه ای نادر نیست و هنگامی که نمایندگان با زبان نمی توانند یکدیگر را قانع کنند از مشت و لگد برای این کار سود می جویند. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها